Cum crestem imunitatea bebelusilor?

O sa detaliez cum am facut eu , in cazul Dariei.Am inceput sa i dau de pe la vreo 6 luni , pentru ca era perioada de iarna oscillococcinum.Grila a fost urmatoarea: 2 doze de doua ori pe zi timp de 3zile.Dupa asta 1 doza pe zi la 3 zile distanta, iar apoi 1 doza saptamanal pe toata perioada iernii si primaverii chiar.Nu i am dat niciodata pana la 6 luni Nurofen pentru copii.Am mai folosit pentru imunitate Biotics Baby , m a ajutat foarte mult si pentru constipatia cu care s a luptat pitica mea o bucata buna de timp.M a ajutat foarte mult si Debridat ul la capitolul constipatie.O singura data a avut mucisori dupa o gripa ce m a tinut pe mine cateva zile la pat si am tratat o homeopat cu Beladona dilutie CH5 sau CH7, cate 3 bilute de 2 ori pe zi .Este foarte bun pentru rosu in gat , febra , ofera si imunitate in acelasi timp.Pentru diminuarea secretiilor nazale am folosit tot tratament homeopat si anume Cina Baris dilutie CH5, CH7 sau CH9 cate 3 bilute de 2 ori pe zi.A doua zi nu mai avea nici urma de mucisori :D.Cam atat i am administrat Dariei pana acum , in afara de uzualele supozitoare cu paracetamol, supozitoare cu glicerina si nurofen dupa 6 luni.Ne a ferit Dumnezeu de medicamente , raceli , colici sau altele mai grave .Speram sa aiba grija de noi si de acum incolo.

10 thoughts on “Cum crestem imunitatea bebelusilor?

  1. Sa dea Dzeu sa fiti sanatosi si nu aveti surprize neplacute! Noi nu i-am dat mai nimic pana la un an pentru imunitate. Toata treaba o facea foarte bine laptele matern. Apoi, pe la 1 an si o luna am inceput sa-i dau, la o raceala, Bronhovaxom (o data pe zi, zece zile pe luna, timp de trei luni) si baraka, o luna intreaga, adica prima luna de bronhovaxom. N-am mai avut probleme. Am avut febra de la una alta dar nici urma de mucisori, adica d-aia suparatori de pui batista bebelusului la munca. Baraka este foarte bun. Pe baza de plante naturale. Nemaipomenit. Mare parte a acestui tratament o face baraka. Bronhovaxomul e pentru raceala dar are si un spectru de imunizare. Va pupam

  2. Multumim la fel dragilor!Asa sa dea Dumnezeu pentru toti!Bravo pentru alaptare, eu si acum o mai alaptez .Incerc din rasputeri sa o obisnuiesc cu biberonul , dar nu am avut soti de izbanda pana acum :(.Nu stiu cat o sa mai am lapte si nu vreau sa ma trezesc descoperita.Incerc in fiecare zi , dar sfarseste prin a fi aruncat.Daca ai solutii sau daca te ai confruntat cu refuzul bibe astept idei si sfaturi.O sa mi notez si despre Baraka , e bine de tinut in casa.Si noi va pupam

  3. Cu laptele cumva mi-a fost usor. Am alternat laptele formula cu laptele matern inca de cand era mic. Desi ii dadeam cam o data pe saptamana laptele formula. Cand am trecut la formula exclusiv n-am avut probleme. Poate trebuie sa-l lasi putin sa flamanzeasca si o sa vezi ca va primi si laptele formula. Si sa mergi paralel cu amandoua o vreme. Sau sa-l treci direct pe formula.
    Pentru Amira: barka, desi sunt produse homeopate, le gasesti sigur in farmacii (eu frecventez Sensiblu, unde gasesc orice).

  4. Amira , eu am gasit cina in orice farmacie homeopata.La noi nu sunt decat vreo 3 in tot Pitestiul.Noua ne a mers foarte bine cand a avut o zi mucisori.Chiar ieri i am dat din nou preventiv pentru ca e cam caraita.Incearca si cu baraka .Sunt naturiste , rau nu prea au cum sa i faca.

  5. Of ce norocoasa ai fost , Dana.Eu i am dat numai lapte matern pana acum si acum se sigileaza cand vede biberon :(.Am incercat sa ii dau laptele inainte de masa cand era rupta de foame , in zadar :(.Nu ma las oricum , am zis, prima cutie de lapte praf e de sacrificiu :D, adica o sa o arunc pe toata in stilul asta.Sper sa revina la sentimente mai bune si sa faca alianta de bun augur cu bibe :D.

  6. Stiu ca a trecut 3 ani de la aceasta discutie, dar am o nelaburire ,. Azi am cumparat si eu cina baris pt copil 3ani jumate. Are mucii in gat care numai nu-i trec.
    Dar intrebarea mea este ca cinamaris contine mercur. nu este periculos acest mercur?

Lasă un răspuns

