Incaltaminte pentru copii

Sunt o fanatica atunci cand vine vorba de incaltaminte.Mi as cumpara zi de zi incaltaminte :).Sunt insa si foarte dificila in a mi alege modelele care imi plac si care ma si avantajeaza, asa ca ajung sa colind ore intregi pana gasesc ceea ce caut.Si recunosc imi place sa mi cumpar incaltaminte de calitate.Si nu de fite , ci pentru ca e un aspect destul de important pentru o femeie , zic eu. Ei bine , se pare ca acest “defect” isi pune amprenta si pe incaltamintea Dariei, cu care recunosc sunt vesnic in dilema , vesnic nemultumita pentru ca nu gasesc ceea ce as vrea eu pentru ea ,  intr un oras precum Pitestiul nostru .Si credeti ma ca nu am mari asteptari , doar sa fie din piele , sa aiba talonete si sa i sustina foarte bine glezna.Atat.Se pare ca totusi e cam mult , ceea ce caut eu , pentru ca nu exista asa ceva :(.Si uite asa , dam fuguta la Bucuresti sau comandam online, mai nou ;).In cautarile mele de incaltaminte pentru Daria am descoperit urmatoarele : un site cu incaltaminte foarte frumoasa si din poze destul de ok calitativ , dar si un magazin in Pitesti , de care habar nu aveam pana acum ceva vreme , cand o prietena l a “descoperit”.Este de fapt o fabrica de incaltaminte , nu……, este  un magazin de desfacere al unei fabrici de la noi din oras care produce incalataminte pentru copii de la Primigi.Au niste modele fenomenale de ghetute , sanadalute si balerini , caci doar la modelele pentru fetite m am uitat :), de care m am indragostit.Iar cel mai mare avantaj este ca toate modelele sunt la jumatate de pret fata de cele gasite de mine pe un site oarecare ce comercializeaza in magazinele din Bucuresti incaltaminte de la Primigi;).Super afacere!Momentan magazinul este inchis , din motive de concediu , ne anunta somptuos un mare afis pe usa :( , insa se redeschide incepand cu 03 septembrie cand vor primi si colectiile toamna -iarna.Pana atunci vom fi nevoiti sa apelam la prietenul nostru Zara , care nu ne a dezamagit niciodata , cel putin pana acum ;).Aaaa….si au si reduceri ;).Asta pentru ca deja Daria trece la nr 20, adica traieste pe picior mai mare decat pana acum :D.Astept cu nerabdare sa se deschida magazinul cu pricina si sa ne aprovizionam pentru toamna -iarna, caci de acum mergem singurele , asa ca o sa tot tocim niste incaltaminte :).Site ul despre care vorbeam …..preturile nu sunt extrem de accesibile , insa au reduceri , din ce am constatat intrand pe el , magazinul este in Bucuresti , au si o harta cu locatia magazinului, iar unele modele m au lasat fara cuvinte.Foaaaaarte frumoase, drept pentru care nu l vom rata si vom face o mica escapada in drum spre mare , poate culegem ceva :D.Daca ajuta pe cineva , link ul este urmatorul :

http://www.incaltamintecopii.ro/index.php?pgc=products&pentru=fete&cpg=1&

24 thoughts on “Incaltaminte pentru copii

  1. :) putem sa ne abonam si noi ? :) Si eu am inceput sa ma uit dupa incaltaminte, insa mi-e teama sa cumpar ceva ( noi ne asteptam sa folosim ghetute abia in sezonul rece) ca nu stiu cat o sa ii creasca laboanta pana atunci… :P
    kipintach…. ca sa ne povestesti si noua daca pe masura Mariei (?? 16-17 – acum) gasim ceva frumos sa ne fitosim si noi cu ele pana ajungem sa o luam din loc.

  2. Iti fac si eu o recomandare… papuceii marca Elefanten (nemtesti). Sunt incredibili, piele naturala (de obicei intoarsa), cantaresc cred ca 50 gr bucata… Eu i-am tot cumparat nepotelului meu, care acum are 2 ani jumatate și mamica lui a fost indragostita total de calitate si modele…

    Se gasesc in magazinele Deichman, nu stiu daca in Pitesti exista, dar in Bucuresti sigur trebuie sa fie in vreun mall…

    Uite si link: http://www.deichmann-incaltaminte.ro/site/ro/catalog.php?brand=8&category=0123157100000576&size=30

    Tot acolo pe pagina ai in partea stanga si alte marci de papucei de copii, majoritatea nemtesti, la preturi pentru toate buzunarele…

  3. Aaaaaaa…..sunt si eu indragostita de marca asta , Carla.Chiar acum, vara asta , Daria a purtat sandalute de la ei ;).Asa este , sunt foarte comozi , usori, au talonete si nu sunt foarte scumpi din fericire.Avem si noi Deichman , chiar aseara am trecut si am vazut niste ghetute de toamna mov adorabile, pe care sigur o sa i le iau ;).Nu stiam ca au adus marfa noua , a picat la fix , pentru noi :). Multumesc pt link.Pup

  4. Atentie la magazinul fabricii din Pitesti!
    Cele mai multe modele nu au talpa Primigi, sunt talpi ramase de la alte modele, puse la altele, sau cumparate separat si lipite aleator, talpi pe care nu scrie Primigi, modele foarte ieftine care sunt facute pentru magazine mari, gen Deichmann, Real, etc, pentru toate buzunarele. Eu am cumparat o pereche de sandale care la intaritura din spate, in loc sa aiba burete , aveau o sarma, care a iesit si a intepat-o facandu-i rana. Asa am aflat ca eu nu au voie sa vanda decat calitatea a doua, pentru ca o pereche Primigi costa , cumparata direct de la Primigi cel putin dublu.
    Toate modelele de acolo, sunt de fapt modele ramase de 4, 5 ani incoace, la care puteti avea surpriza sa vi se crape talpa, dupa 2 purtari. Atentie si la culoarea celor 2 picioare. Exista sigur diferenta intre ele.
    Oricum, mai mult de 2 numere nu au la un anumit model. Daca va aflati in trecere, nu strica sa fiti atente la toate aceste aspecte. Poate totusi aveti noroc. Intrebati si de garantie, pentru ca pretul mic, zic ei, nu mai justifica garantia. Totusi ei vand rebuturi la pret mic. Ca la noi.
    Despre magazinul online, mi-a schimbat ghetute ramase mici si nepurtate dupa 6 luni, fara sa puna intrebari, doar fiind draguti cu clientii. Au si modele pe care vanzatoarea mi-a spus ca nu scapa de ele din stoc, la 70 lei, cumparate de la fabrici. Nu strica sa ne gandim si la zicala”sunt prea sarac sa-mi iau lucruri ieftine”.
    Dupa ce ca le creste piciorul, si ca incaltamintea de calitate pentru copii e destul de scumpa, macar s-o poarte 3 luni, fara probleme.

    • Multumim pt sfaturi.Chiar nu stiam despre lucrurile astea ;).La prima vedere par foarte ok , am si vazut live multe dintre ele , insa nu am stiut , recunosc , sa ma uit la toate detaliile despre care vorbesti.Am gasit acest site , cu incaltaminte primigi si altele , care pare ok , inca n am comandat nimic , pentru ca ne a salvat zara , ca de obicei :D.Multumim pt vizita si va mai asteptam.

  5. Buna seara. Imi puteti spune si mie mai exact unde se afla magazinul de desfacere al celor ce facbrica incaltamintea primigi, in Pitesti.
    Eu i-am luat lui bebe o pereche de la un magazin din mall, si mi s-au parut destul de scumpi. As fi vrut sa trec prin Piesti, si poate ajung si la acel magazin.
    Va multumesc

    • Buna.Daca stii ceva repere prin Pitesti , e usor de ajuns.Magazinul se afla la fosta fabrica Argesana, intre hipermarketul Real si un magazin de mobila care se numeste Domicilia.Este pe partea dreapta in sensul de mers Pitesti Valcea, intr o parcare.Are sus scris , destul de mic , asadar atentie :Magazin de desfacere.Au modele frumoase ;).Bafta.Revin cu alte detalii , daca e nevoie .Cu multa placere!

  6. Buna. . sincer va spun ca la argesin nu prea gasesti modele! sa nu mai vorbim de numer! majoritatea au defecte si la produse precum ghete cu membrana gore-tex sau talpa vibrawn- sper k asa se scrie , pretul e de 400 lei. Sotului meu i am luat de pe WWW:bambinii.ro , le am comandat de pe net, si sunt super.
    la copii le-am luat apresky-uri la 120 lei si la argesin sunt 170 parca.
    Sincer , va recomand sa intrati macar o data pe site-ul lor, merita.

    • Buna , Isabela.Eu i am gasit Dariei o pereche de mocasini super.Model foarte modern , garantie ca in orice alt magazin , taloneta, piele si la un pret ok , 90 de ron.E adevarat ca e o problema cu numerele , insa cu numerele mici, am observat eu.Gen 18 , 19.Erau cateva modele chiar frumoase , primisera si colectia noua ce i drept ;).Daca esti din Pitesti , da o fuga pana la ei , poate gasiti ceva ;).O sa intru si pe site ul recomandat de tine , nu strica si altceva.Numai bine !

  7. Bun gasit!
    Imi poate spune si mie cineva daca la magazinul de desfacere din Pitesti (primigi) au program si sambata? eu sunt din Bucuresti si as putea deo fuga doar sambata. Multumesc!

    • Buna,
      Din pacate nu , nu au program sambata.Doar in timpul saptamanii , de la ora 9 la 16.Sunt din Pitesti , asa ca poti fii sigur de informatia pe care ti am furnizat o.Magazinul , insa merita vizitat.Eu ii cumpar Dariei frecvent de la ei si sunt multumita.
      Cu placere!

    • Buna,
      da, exista si il recomand.au modele frumoase si de calitate.magazinul este in Pitesti.nu sh exact adresa insa voi incerca sa ti explic cum ajungi acolo.daca vii dinspre bucuresti – traversezi orasul spre sensul de mers catre valcea.magazinul este in cartierul gavana , pe langa fabrica de bere, dupa un magazin mare de mobila Domicilia.cnd ajungeti in pitesti intrebati cum ajungeti in gavana , la fabrica de bere si va descurcati sigur.e o fabrica ce lucreaza numai pt export, insa au un magazin de desfacere aici , la noi in oras.sper ca te am ajutat.Numai bine!

  8. Buna!
    Eu sunt din Bucuresti, iar preturile la magazinul Primigi sunt destul de mari, cam 200ron perechea! As veni si eu la Pitesti, daca preturile sunt aproape la jumatate de pret si poate au si mai multe modele. Noi purtam marimea 20. Puteti sa imi dati si mie adresa exacta si programul? Va multumesc

    • buna,
      stiu , preturile sunt mari in magazinele primigi.ei fiind fabrica le au in jur de 80, 90 de ron.Din pacate , zilele trecute am fost pe la ei si nu prea mai au nimic.Am inteles ca nu mai e profitabil sa tina acel magazin si merg doar pe linie de productioe si export cum sunt “programati”.daca apar ceva noutati, anunt ;).

Lasă un răspuns

