Greturile de dimineata!

      Din pacate nu am scapat de ele , dar eram in stare sa suport orice pentru bebe.Ne -am tratat cu foarteee multa lamaie si kiwi.Asa am descoperit ca Daria era innebunita dupa kiwi.Mai tarziu o sa ne schimbam putin gusturile si o sa descoprim ca de fapt capsunile sunt ceva mai bune .Mirosul de cafea mi a dat mari batai de cap.Mie.Care beam cafea cu o placere nebuna inainte de sarcina.La fel si sarmalele.Le am urat toata sarcina si erau preferatele mele.

  Am mers la servici in continuare pentru ca nu erau probleme cu sarcina .Tare bine a fost pentru ca trecea atat de repede timpul cand eram la servici.Colega mea Elena ne a rasfatat toata sarcina si a avut grija de noi!

Lasă un răspuns

