32 de saptamani!

DSC00239

  Joi, 04 iunie Daria Nicole a implinit 32 de saptamani. Avem deja 2 kg , ne apropiem de momentul in care o vom tine in brate pe pitica.Am ales ca si modalitate de a naste operatia cezariana , nu am curaj sa nasc normal si nici medical nu mi se permite o nastere normala , pentru ca prezentatia bebelusului meu este pelviana.Nu a vrut ea sub niciun chip sa se intoarca cu capsorul cum trebuie.Operatia va fi facuta de doamna doctor Diana Gheorghiu, Sp. Pantelimon cea care a si supravegheat sarcina de la inceput, pe data de 23 iulie . II vom face un cadou lui tati , cel mai frumos cadou din viata lui.Asta daca micuta va vrea sa stea pana la data stabilita de dna doctor.Ca o coincidenta sau nu , am primit vestea ca sunt insarcinata tot intr-o data de 23 .

Lasă un răspuns

