Vesti bune ….

Spun asta pentru ca la inceputul saptamanii , la controlul de rutina ( 35 de sapatamani) au aparut probleme .Cuvintele „foarte putin  lichid amniotic si placenta de gradul 3 ” m au rascolit pur si simplu. Mi au taiat respiratia.Am citit expresia faciala a doctorei mele si mi am dat imediat seama ca ceva nu e in regula.Am cautat disperata cu privirea bataile inimioarei piticei pe ecograf in secunda urmatoare.Am un nod in gat de cand am iesit din cabinet .Ma tine si acum :(. Bun.Asta ar fi insemnat o operatie inainte de termen.Totusi a contat foarte mult si parerea unui al doilea medic , care a fost de acord sa mergem acasa , sa nu ramanem in spital cum ar fi vrut doctora care supravegheaza sarcina .

Astazi 26.06, am fost din nou la control pentru a vedea daca fluxurile bebelusei sunt bune .Am mers la clinica privata unde profeseaza colegul doctorei mele.Asteptam sa intru in cabinet , nu suportam nici o secunda de intarziere, vroiam sa stiu ca e bine.Vestile au fost  bune , poate sa mai leneveasca la mami in burtica, dar va trebui  supravegheata saptamanal.Vom merge din nou saptamana viitoare si in functie de ce ne va spune doctora , vom face sau nu cezariana .Cert este ca cu cat ne apropiem de 37 de saptamani cu atat este mult mai bine .Este lucrul pe care il doreste si doctora , sa incercam sa o mai tinem pe Daria in burtica  inca vreo 2 sapt ….sa mai puna putina carnita pe ea , sa iasa un fotomodel  de a dreptul :).Micuta noastra este o jucausa ,  scoate piciorusele prin burtica , parca ar spune „mami nu mai am loc aici „.Ma bucur de fiecare dimineata in care ma trezeste cu piciorusele prin burtica , iar in curand ma voi bucura sa mi tin fetita in brate .Mai avem foarte putin pana cand va veni la mami in brate .

Multumim din suflet celor care s au rugat pentru noi sa fie bine si au fost alaturi de noi !

Lasă un răspuns

