Nasterea Dariei……emotii, teama, extaz….bucurie deplina!

Asa cum scriam in articolul precedent, nasterea Dariei a avut loc pe data de 3 iulie 2009, ora 12:05,  36 de saptamani , frumoasa zi si speciala pentru mine , la fel cum pentru fiecare mama , nasterea unui copil reprezinta cea mai mare bucurie a sufletului.Am ajuns la spital cu o zi inainte pentru ultimele analize ce urmau a fi efectuate , cele uzuale.N e am cazat la rezervele spitalului Pantelimon , cele din co plata.Dupa acomodare A, a plecat spre Pitesti , pentru a reveni la 7 dimineata , urma marele eveniment.Am incercat sa mi fac sederea cat mai placuta , sa ma odihnesc .N am reusit , evident.La ora 12 noaptea mergeam la un ultim ecograf pentru a vedea bcf urile bebelususlui.M am gandit ca o sa ma linistesc dupa ce o sa vad ca bebe e bine si o sa pot adormi.Am dormit cred ca vreo 3 ore , dar iepureste, la 4 dimineata m am trezit.Am inceput sa ma plimb in rezerva , m am uitat la tv , chiar m am machiat :D.La 6 dimineata a venit A.Asteptam din clipa in clipa sa fiu chemata de doctora mea , sus , la sala de operatii.Doamne ce asteptare!Cand mi am auzit numele , mi a inghetat sangele in vene.A. era galben , nu putea vorbi .Am urcat. Nasterea a fost prin cezariana din motive medicale si prezentatie pelviana a fatului.Dupa lungi peripetii ( lui tati i au ridicat masina din fata spitalului , iar kitul nostru de celule stem  era fix in masina, noroc ca le am recuperat si masina si kitul ), am intrat in sala de  operatie .  Credeti ma nu stiu cum si pe unde am ajuns in sala de operatie , asa de tare ma coplesisera emotiile .Primul pas  al operatiei si foarte important de altfel:anestezia.Anestezistul mi a explicat intreg procesul anesteziei care a fost aleasa de mine , respectiv rahiperidurala.Ca sa ma destinda m a intrebat daca  am fost intepata vreodata de albine :).Am raspuns afirmativ cu specificatia ca am si alergie chiar :).Deja isi facuse treaba , anestezicul isi facea treaba :).Am vrut sa am mintea limpede si sa mi vad fetita in primele ei secunde de viata sa i aud primul plans, sa o sarut, sa o miros. Nu pot exprima in cuvinte ce emotii aveam cand ma gandeam ca mai am cateva minute si o sa mi vad fetita .Operatia a decurs normal ,  nu am simtit nici un fel de durere, simteam doar ca cineva umbla de voie prin burta mea.  De vazut nu am putut sa vad nimic si nu cred ca mi as fi dorit pentru ca in fata aveam un paravan alb , dar auzeam tot si vedeam figurile doctorilor care ma operau si care imi explicau fiecare pas pe care il faceau.Dupa  10 minute de la anestezie ,  am auzit o pe doctora  cand mi a zis :acum o scot pe bebe.Mi s a oprit respiratia si inima batea parca sa iasa din piept de atatea emotii. A fost prima senzatie de voma , simteam ca mi se face rau, datorita faptului ca doctora tragea de uter in jos pentru a scoate bebelusul.Asistentele mi au dat cu putin apa pe fata .M au mangaiat tot timpul.A contat foarte mult pentru mine .

Nici nu am apucat sa mi dau seama ce se intampla ca deja fetita mea tipa in mainile doctorei.Imediat au curatat  o, au aspirat o si mi au dat o sa o vad .Am avut ragaz pret de cateva secunde sa o vad.In  momentul ala  s a oprit timpul in loc pentru mine , simteam ca nimic nu e mai important decat ea , era asa de frumoasa ,  asa de curata , de fragila …mi au dat lacrimile cand am vazut o , asa micuta si frumoasa . Am iubit o din prima clipa!Au luat o pt celelalte proceduri , aveam sa o mai vad a doua zi , dupa ce ieseam de la terapie  cand trebuia sa merg la alaptat. Mesagerul dintre mine si ea  a fost doctora mea , care m a tinut la curent cu toate etapele.Nu a fost nevoie de incubator.A fost o noapte asa de lunga ….nu am putut dormi gandindu ma la ea , de abia asteptam sa se faca dimineata sa ma duc sa o vad, sa o mangai sa o observ mai bine .Am recunoscut o imediat , nici nu trebuia sa mi spuna ca este a mea , am ramas cu imaginea ei in minte .Am luat o in brate , era asa de mica si de frumoasa. Avea foarte mult par , asa cum mi o imaginasem.Toata lumea a laudat o .Doctora  a ramas surprinsa cat de bine s a comportat avand in vedere ca s a nascut mai devreme  de termen cu 4 saptamani . A fost o luptatoare!A avut 3 kg, 50 de cm si a primit apgar 9.Nu am decat cuvinte de lauda pentru profesionalismului si seriozitatea de care doctora mea , Diana Gheorghiu a dat dovada.II multumesc si acum pentru nasterea usoara si fara probleme pe care am avut o.Ii multumesc pentru deciziile pe care le a luat si pentru faptul ca mi tin fetita in brate. Totul a decurs normal, eu m am simtit foarte bine dupa operatie, bebe la fel asa ca luni deja am iesit din spital , ne am adus comoara acasa . Drumul a fost lung si cu mari emotii , pentru ca nu stiam cum sa facem …sa dam drumul la clima sa nu dam , sa i pun ceva pe cap sa nu, lucruri normale pentru orice parinti incepatori.Am trecut peste aceste ezitari usor si cu rabdare. Acasa am avut ceva emotii in prima noapte , dar ne am descurcat .Acum ne cunoastem, stau langa ea si nu mi vine sa cred ca este a mea , ca ea imi da dadea picioruse dimineata cand se trezea, nu mi vine sa cred ca mi s a implinit cel mai frumos vis …acela de a fi mama unei fetite sanatoase, frumoase.Mi s au risipit toate gandurile rele , toate emotiile si teama de dinainte, mi am raspuns la zecile de intrebari care imi chinuiau mintea in noptile mele pline de insomnii.Ma simt implinita , fericita, linistita!

Vineri  Daria Nicole a implinit o saptamana! Nu stiu cum  si pe unde a trecut timpul .Deja este foarte schimbata , parca se schimba pe zi ce trece. Astazi iesim la prima noastra plimbarica , la aer , de abia astept sa ies sa mi plimb pitica.

Ea este minunea noastra!

Un gând despre “Nasterea Dariei……emotii, teama, extaz….bucurie deplina!

  1. Fetitele noastre au deja 9 zile 🙂 am citit tot ce ai scris… si mi-au dat lacrimile, va doresc sa fiti fericiti in noua formula, sa va bucurati de fiecare nazbatie a micutei si de noptile albe, de sughitul si de zambetul ce-i apare pe chip in somn, de manutele ridicate spre tine mami, de gurita mare cand ii e fomica. Aveti o minune care deja v-a schimbat viata si o va face in continuare. Va doresc muuuuulta sanatate, iubire si fericire! Cu drag, o mamica din Bucuresti

Lasă un răspuns

