Comparatii….

Stau si ma uit ca cu cat trece mai mult timpul , cu atat Daria este un alt copil.Ca si o paralela,  imi aduc aminte ca era o pisicuta cand am nascut o , avea 3kg si 50 de cm , iar acum la 3 luni are 6,200 si 65 de cm.Progrese face in fiecare zi . Mi e deja dor de ea cand era mica .Era atat de fragila , incat abia ca o puteam tine in brate.As fi stat ore in sir sa o observ , sa i vad fiecare gest, fiecare grimasa, fiecare zambet.Sunt momente unice si minunate in viata unei femei, de care trebuie sa profitam la maxim.Ma simt o mama curajoasa si responsabila, o cresc pe Daria singura , tinand cont doar de sfaturile pediatrei ei si de ce simt eu ca mama ca e mai bine pentru ea .Parca ma vad peste un an cu o adevarata domnisoara in casa !Ne mai dorim un copil , dupa ce va mai creste Daria.

Ca sa vedeti cum dintr o pisicuta am in casa o fetita minunata o sa atasez poze cu varstele Dariei: nastere si acum la 3 luni!

Ia uitati ce mare sunt !

DSC00569

DSC00585

Si ce mica eram acum 3 luni!

DSC_0588

La spital…

                                                                       P1010089

Lasă un răspuns

