Silueta vs. Alaptare

Dupa cum bine se stie , mamica se schimba foarte mult atat pe perioada sarcinii cat si dupa.Si ma refer acum la perioada de dupa nastere cand isi fac aparitia diverse efecte secundare pentru mamicile care alapteaza exclusiv.Ma numar si eu printre mamicile carora le cade foarte tare parul din pricina alaptarii , ceva probleme cu dantura si mai nou dureri de oase .Dar cu odihna , daca se poate , si un supliment de vitamine orice mamica sunt convinsa ca trece foarte usor peste aceste mici” neplaceri.Pana la urma ce e cel mai frumos decat sa ti tii puiul la piept , sa l vezi multumit dupa fiecare masa , rasplatindu te cu un zambet minunat?

O alta problema cu care ma confrunt eu este greutatea .Hmmm…poate e mai mult o situatie  si nu o problema in sine.In timpul sarcinii am luat in greutate 20 kg.Spre norocul meu dupa ce am nascut imediat am dat jos 10 kg, iar in perioada alaptarii am mai pierdut vreo 3 kg.Asa ca mi au mai ramas vreo 7 kg pentru a ajunge la greutatea de dinaintea sarcinii.Nu m am refugiat in sala de forta , cum poate fac unele mamici….chestie de prioritati si optiuni personale, pentru ca imi doresc in primul rand sa am un copil sanatos si alaptarea contribuie din plin la acest lucru.Asa ca nu mi fac probleme in privinta siluetei , sunt convinsa ca am tot timpul din lume pentru a ma ocupa de asta dupa ce nu voi mai alapta.Ca un sfat pentru viitoarele mamici este sa alaptati cat mai mult posibil …este un prilej de apropiere minunata intre mamica si puiul ei si drumul lui spre o dezvoltare armonioasa.

Un gând despre “Silueta vs. Alaptare

  1. Buna,
    salut,
    poti te rog sa imi detaliezi un pic despre durerile de oase de care vorbesti. Fetita mea are 1 an si 3 luni (o alaptez inca) si ma confrunt cu niste dureri articulare – in special de umar. Nu am fost inca la doctor, mi-am facut doar analizele de sange care au iesit ok.

Lasă un răspuns

