23 Noiembrie….zi importanta!

O data foarte importanta pentru mine , pentru ca acum un an pe 23 noiembrie 2008 am aflat ca sunt insarcinata … cu Daria.E o zi care nu se poate uita usor , avand in vedere cata fericire ne a adus.A trecut un an de atunci , au trecut la fel si 9 luni de sarcina si mi am vazut pitica , care astazi este o domnisoara deja , are aproape 5 luni.A fost un an bun pentru mine din toate punctele de vedere:profesional, personal , familial.Stau si ma uit ca a trecut atat de repede….dar atat de frumos….perioada sarcinii, nasterea Dariei , iar acum bucuria de a mi vedea fetita crescand mare .In concluzie , bilantul anului 2009 este unul foarte bun, imi doresc sa fie la fel si anul care vine, dar las urarile pentru sarbatori.

P.S. La multi ani Ioana!Sa cresti mare , sanatoasa,  cuminte si sa ti dea Dumnezeu mult noroc in viata!

Lasă un răspuns

