5 luni

Uuuuuuu! A mai trecut inca o luna cu bine , Daria implinste astazi 5 luni!Nu mi vine sa cred ca avem fetita asa mare si sanatoasa in primul rand.Nu am intampinat nici un episod urat pana acum, ne rugam la Dumnezeu sa ne fie tot asa de bine ca si pana acum .Zilele trecute chiar eram putin ingrijorata , pentru ca am racit si mi era teama sa nu ii dau si piticei raceala mea , dar am depasit cu bine momentul.Ce  s a mai intamplat in aceasta luna ?Pai sa incep cu ce este cel mai important , adica greutatea Dariei care la acest moment este de 7230 kg, iar lungimea 68 de cm.Meniul cred ca v ati plicitist , Daria nu , este acelasi , lapte de la mami.Sunt extrem de bucuroasa ca am putut sa o alaptez si ca o voi mai alapta mult timp de acum incolo, lucru ce tine foarte mult de vointa mamei si foarte putin de tehnica.Sunt una dintre mamele care si a dorit foarte mult asta , pentru ca este un lucru exterm de important pentru sanatatea bebelusului si dezvoltarea lui armonioasa, asa ca am avut foarte mare grija de mine in aceasta perioada: m am hidratat foarte bine , beau 2 l de ceai pentru lactatie plus 2 litri de apa plata si am fost atenta la alimentatie.Drept urmare nu am intampinat episoade de colici sau alte dureri.Asa cum spuneam in articolul anterior, Daria a inceput foarte mult sa socializeze, vorbeste foarte mult, este foarte atenta la reactiile celor din jur, intelege anumite lucruri.Si la capitolul motricitate stam bine , este tot timpul agitata, da din maini , din picioare, se intoarce pe burta, se prinde de picioare si in curand le va baga in gurita.Este in continuare un copil foarte cuminte , doarme foarte bine si ziua si noaptea.Ziua si a pastrat programul pe care i la m facut de cand era micuta adica doarme jumatate de ora dimineata dupa 2 ore de cand s a trezit si 3 ore la pranz, iar noaptea doarme cate 12 ore cu 2 pauze de 5 minute pentru a papa.Zilele trecute a fost putin mai agitata dar am descoperit cauza si am eliminat implicit si efectele.Peste 3 saptamani o sa guste si ea suc de fructe , astept sa i vad reactiile.Sper sa i placa.Deja tatonam zona electrocasnicelor, pentru a  mai ocupa spatiul in bucatarie cu storcator , blender si altele.Concluzia este ca a fost o luna foarte buna din toate punctele de vedere si ne dorim pe viitor sa ne fie la fel de bine .II dorim Dariei sa fie sanatoasa in continuare , norocoasa si cuminte.Nu ne ramane altceva de facut decat sa asteptam Craciunul, un Craciun cu Daria , pe care il asteptam de mult si sa ne pregatim ghetutele pentru duminica cand va veni mos Nicolae, prilej de mare sarbatoare pentru ca o vom sarbatori pe pitica, doar este Nicole, nu?Deja am inceput cumparaturile pentru aceasta zi atat de importanta pentru noi.

La multi ani , Daria!

Un gând despre “5 luni

  1. Draga noastra Daria. II multumim lui Dumneze ca te-a crescut mare, sanatoasa, cuminte si frumoasa si ti-a dat parinti care te iubesc mult.

Lasă un răspuns

