A venit!!!!

Asa cum ne asteptam in aceasta dimineata , cand ne am trezit , Daria inca mai face nani, am gasit cadourile lasate de Mos Nico.Nici nu ma asteptam la altceva pentru ca am fost toti trei foarte cuminti.Se pare ca Daria a fost cea mai cuminte dintre noi pentru ca a primit cele mai multe cadouri.Sunt primele ei cadouri de Sarbatori , distractia de abia acum incepe.Spre pranz se va tine si o mica petrecere pe care o vom organiza in cinstea zilei ei onomastice:Nicole.

La multi ani Nicole!Esti cel mai frumos cadou pe care viata mi l ar fi putut oferi de sarbatori, nu mi doream altceva .Sa ti dea Dumnezeu tot ce are el mai bun , mai frumos , sa ne bucuri sufletele , zilele si multele sarbatori pe care le vom petrece impreuna de acum inainte.

La multi ani frumoasa mea Nicole!

Lasă un răspuns

