Lumini de Craciun….

Pentru ca Daria este pasionata de lumini colorate am hotarat sa i facem o surpriza si sa iesim toti trei la o scurta plimbare in centrul orasului nostru.Si nu m am inselat cand am spus ca va fi o plimbare „impresionanta”, avand in vedere reactiile piticei, respectiv cele scontate si la care ma asteptam inca de cand am plecat de acasa.Ce sa mai …a fost de a dreptul fericita .A stat la tati in brate si a admirat luminile de Craciun , manifestandu si imensa bucurie prin agitarea picioarelor si limbajul vehemnet…pe limba ei de bebelus.Dar sunt convinsa ca tot pe limba ei ne multumea pentru surpriza pe care i am facut o.A fost o minunata , asa de mult i au placut luminile , incat de abia astept sa le instalam si noi acasa…pe cele din bradut evident.Saptamana viitoare o sa impodobim bradutul , impreuna cu Daria , o sa ascultam colinde.Ii lasam pentru anul viitor sarcina de a pune steluta in varful bradutului, pentru ca la anul va fi mai mare si va constientiza mult mai bine ce se intampla.N as  vrea sa i subestimez capacitatea de intelegere nici acum , date fiind reactiile la vedera luminitelor, dar anul viitor va fi mult mai potrivit pentru momentul pomenit anterior.Si fiindca a fost un moment drag sufletului ei si al nostru , pentru ca deja ce traieste ea traim si noi , parintii ei, o sa mai iesim la mici escapade daca timpul si temperaturile ne or vor permite.

Eu si Daria, tati era fotograf….

Daria….fascinata de luminile bradutului

Noi doi ….si sufletele noastre trei…

Lasă un răspuns

