Neconventionala si controversata suzie….

Daria confunda , sau cel putin asa ne face pe noi sa credem , suzeta cu ratustele de baie :).Inca de mica pitica mea este un copil fan suzie, avem un intreg arsenal de asemenea obiecte, de toate marimile si culorile.Am incercat sa o obisnuiesc cu cele de la Avent , pe care le a refuzat categoric , si eu care credeam ….lasa domne ca e mica , nu stie ea sa faca diferente , uite ca mi a dat peste nas …stia sa le faca , pentru ca a vrut suzie , dar doar cele de la Nuk , din latex , nu din silicon cum sunt cele de la firma concurenta Avent.Ne ajuta foarte mult acest obiect atat de controversat de catre mame , mai ales acum ca o sa deschidem capitolul dintisori….inca nu sunt semne ca vom dobandi vreo mica „perluta ” curand, dar suntem rabdatori si asteptam.De ce spun controversata?Pai pentru ca fiecare mama vine cu ideea ei , ba ca ii strica dantura pe viitor , ba ca o sa ajunga sa fie dependenta de suzie si va fi greu sa o dezveti de acest obiect, bla , bla , bla.Mi se pare normal pana la urma sa avem fiecare opinii diferite , ca doar de aia s a inventat cuvantul „diferit”, dar nu mi se pare normal sa ne impunem modelul de a ne creste copiii.Asa ca eu am hotarat sa fac cum cred eu ca este mai bine si da , am ales sa i dau suzeta.Credeti ma ne a ajutat foarte mult .Si ca sa inchidem gura carcotaselor, specificam ca in zilele noastre , cu o piata atat de larga si de complexa in accesorii pentru bebelusi, cu producatori de renume  care mai au si un pic de  „experienta mondiala”, s au inventat suzetele ORTODONTICE.Noi ne am declarat deja  pro suzeta, optiune personala de altfel.

Vedeti ce pudica sunt da?N am eu costum de baie , dar am grija sa acopar unele parti anatomice 🙂

Prima colectiei a Dariei…de suzete , diferite varste!Inventarul ne a iesit cu una in minus – se afla in gura posesoarei momentan,  care este la nani :)!

Un gând despre “Neconventionala si controversata suzie….

Lasă un răspuns

