Bucurii de mama!

Nu mi puteam imagina ca un copil te poate schimba asa de mult .Ca ti schimba gandurile , viata , ca te schimba pe tine , ca femeie , ca ti schimba prioritatile, ca te face „altfel” decat erai inainte de cele 9 luni lungi , dar minunate. Nu stiam de asemenea ca posed atata rabdare , curaj , forta si vointa in sufletul meu.Dar uite ca undeva in ungherele ascunse ale sufletului unei femei exista in stare latenta toata acestea si doar asteapta momentul sa iasa la suprafata.Inainte de a o avea pe Daria , nu puteam asterne aceleasi ganduri , cu siguranta , mintea  mea nu era setata pentru aceste trairi.Ma bucurau alte sentimente: satisfactii profesionale, excursii sau orice altceva.Gandurile si emotiile insa , incep sa si schimbe traiectoria inca din sarcina.Dar nimic nu egaleaza acel moment , MOMENTUL, in care devii mama.Ascultand alte mame , care isi expuneau experientele , parca nu le intelegeam bucuria si emotia, mi se parea ceva absolut firesc si asteptam……asteptam sa vad cum va fi si in cazul meu.Le am inteles  pe toate, ulterior nasterii fetitei mele .Am inteles cat e de minunat sa dai nastere unui copil , din tine, sa l simti atatea luni , sa l astepti ca pe cel mai important premiu.Declar ca nimic pe lumea asta nu te poate multumi mai profund decat o poate face nasterea.Iar ce urmeaza dupa este cu adevarat o unica si minunata aventura.Nu stii pe unde trec orele , zilele, lunile.Stii doar ca ca trebuie sa fii acolo , non stop numai pentru copilul tau , ca trebuie sa  fii tot ce si doreste el si faci asta neconditionat , indiferent de cat de obosita  esti , indiferent de ce ti ai dori poate sa faci in acele momente, esti numai a lui.Recunosc ca Daria are aproape 9 luni , dar traiesc la aceeasi intensitate emotiile si bucuria de o avea langa mine , langa sufletul meu , la fel ca la inceput.Ador si acum sa i simt mirosul , sa o intampin atunci cand se trezeste si ma cauta cu privirea ,  atunci cand intinde manutele spre mine sa o imbratisez.Este cea mai mare bucurie a sufletului meu , iar culmea sensibilitatii este atinsa atunci cand de pe buzele ei roze , mici si umede , iese cuvantul magic”MAMA”.Am iubit o din prima clipa , din momentul in care am aflat ca sunt insarcinata.Este lumea mea , e tot ce imi doresc !E bucuria de a fi mama!

Asa arata o dimineata perfecta in familia noastra!

Lasă un răspuns

