New baby in the clan….

De o saptamana in catalogul piticilor si a facut aparitia si Patricia Andreea.Pentru cei care nu ne cunosc , specificam ca este fetita Monicai , prietena si de ceva vreme si vecina mea :).Si cum in tinerete sotii nostri au copilarit impreuna , fiind chiar o mare gasca de baieti in cartier, ne am propus sa „infiintam ” si noi o gasca , dar de fete 🙂 care sa creasca impreuna.Bineintels ca ne am facut aparitia negresit , pentru a vedea ce a iesit dintre o mama bruneta cu ochii verzi si un tata blond cu ochii albastri :).Rezultatul a fost unul pe masura : o fetita frumoasa , sanatoasa care de abia astepta sa si cunoasca noua pereche de parinti si habitatul unde isi va petrece timpul , momentan dormind foarte mult :).Acum sa fim sinceri , am cam tras cu ochiul , iar asemanarea dintre Patricia si mama ei este izbitoare, au aproape aceleasi trasaturi(sper ca tati nu se va supara pe noi :)).Si cum noi avem deja aproape 9 luni de cand am facut cunostinta cu lumea din afara burticii , am fost sa executam niste comparatii :).Rezultatul a fost unul socant pentu mine : am o fetita mare deja . Basca ,nici macar nu mi mai amintesc sa fi avut un copil atat de mic precum Patricia, cu toate  ca Daria a fost mai micuta cu 100 de grame :).Ii spunem Patriciei bun venit pe lume , sa fie sanatoasa , sa si bucure parintii cu zambetele ei ingeras si Dumnezeu sa o binecuvanteze cu tot ce e mai bun !Avem un mesaj si pentru proaspetii parinti: sa va dea Dumnezu rabdare, curaj si puterea de a o creste cat mai frumos!

Fetele  facand cunostinta ….dupa somnul de frumuste bineinteles 🙂

Diferenta dintre lenjeria intima nr 1 si cea cu nr 4 :)!!!

Lasă un răspuns

