Relaxare de weekend

Pai dupa portia zdravana de curatenie trebuia sa ne si relaxam nu?Asa ca am profitat de faptul ca vremea a fost de a dreptul superba si am iesit la Stefanesti la curte .Ne am infruptat cu un gratar, salate si neaparat dulciuri la final.Daria a fost cea mai fericita de iesire pentru ca de abia astepta sa si vada „amicul”, ciobanescul nostru Ursu.Mai mai sa plece pe picioare de fericita ce era cand a aparut Ursu in peisaj :).Ne am relaxat , ne am pozat si ne am intors frumusel acasa in oras , la cele  3  camere primitoare ale apartamentului nostru :).Sa vina ea vara , ca ne mutam in fiecare weekend la Stefanesti, la casa.Sa te tii de party uri :)!

Daria cu ochii pe Ursu 🙂

Un gând despre “Relaxare de weekend

  1. Eeee…a venit primavara si ce bucurie!:) Ne putem relaxa in voie alaturi de familie. Foarte simpatica micuta ta, sa iti traiasca si sa ramana la fel de vesela si dulce. Si daca simtiti nevoia si de o experienta mai incitanta, va invitam sa participati la campania desfasurata pe blogul CautaBona.ro, unde aveti sansa sa castigati 3 invitatii la Zilele Dinozaurilor, un eveniment la care puteti admira dinozauri in marime naturala si va puteti juca si in spatiile pentru copii. Va asteptam cu mai multe detalii pe blogul nostru: http://www.cautabona.ro/blog/?p=243

Lasă un răspuns

