Jurnal de bebe….9 luni!

In ajun de Paste  , bebe Daria implineste 9 luni de cand a aparut in viata noastra!O minune de la Dumnezeu care ne a schimbat vietile, gandurile , modul de a trai in felul  cel mai frumos posibil.Imi amintesc ca acum un an pe vremea asta era la mine in burtica si ma delectam cu miscarile ei dinauntru burticii, o „compuneam” in fiecare seara: oare o sa aiba ochii verzi , oare o sa aiba par , cu cine o sa semene si multe altele.Ne am raspuns acum la toate , avand- o zi de zi langa sufletul nostru.Si DA este asa cum mi am imaginat o !Cea mai frumoasa , cea mai gingasa , cea mai cea dintre toate!Doar e a mea nu :)?Nu credeam ca timpul poate sa treaca atat de repede.Inainte de Daria , timpul imi era ocupat doar cu job -ul si casa .Aveam momente in care ma plictiseam.Si acum am franturi de asemenea momente , dar ma plictisesc frumos , privind o cum doarme , cum respira , cum rade in somn !Mi e dor de ea , de ea de acum 9 luni , de bebelusul acela mic pe care l am adus acasa cu cea mai mare mandrie posibila si o grija de neimaginat!Dar imi revin imediat ce o vad langa mine , e  a mea , e aici langa mine , zi de zi, noapte de noapte.Nu ma imaginez fara ea , nu pot sa „functionez” fara ea , nu stiu de ce am asteptat atat sa o am , nu stiu cum am putut sa traiesc fara ea!Gata cu emotiile de mama , trecem la lucruri serioase :).Masuratorile arata cam asa : o greutate de 8,71 kg si 72 de cm .Mai mult decat bine .Mancam foarte variat, de la fructe , legume pana la vitel , pui si peste.Nu deschidem subiectul pentru ca am tot dezvoltat in articolele precedente.Nu intampinam dificultati la acest capitol.Am un copil exemplar !Multumesc Doamne pentru copilul pe care mi l ai trimis.Progresele le am consemnat in articolul anterior. Doarme la fel de bine , in camera ei , in patutul ei , singura  11- 12 ore noaptea si cate 3 ore la pranz .Ei , e un capitol pe care tot asteptam sa l  deschidem si sa l tratam , dar nu se vrea a fi deschis cel putin pentru moment:dintii.Nu am dobandit inca nici un incisiv fie el inferior sau superior, ma tot uit la ea in gurita , dar am ramas cu uitatul de vreo 2 luni.Nu mi fac probleme. Doar ca mi o imaginez cu 2 incisivi superiori si ma bufneste rasul doar cand ma gandesc cum ar arata :).La capitolul comunicare incepem sa ne cam trezim din „amorteala ” celor 8 luni si incepem sa actionam.Vocabularul bebelusului meu este format din :mama , tata, dodo(nu stiu de unde l a invatat sau auzit :)), si multe alte silabe gen :ba ba , da da , tu , bu bu,  etc. si ceva pufaieli ireproductibile :).Ne dezvoltam si personalitatea: ne manifestam bucuria , tristetea , capriciile , oboseala etc.Comunicam din ce in ce mai bine in sensul in care stiu cand vrea cate ceva :mancare , apa , joaca , o anumita jucarie (o cere cu privirea mai nou) sau plimbare.Ce sa mai , am crescut!Mai adaugam in jurnal inca o luna trecuta cu bine , scapati de virozele care ne au napadit si plina de noutati.Sa dea Dumnezu sa ne fie la fel de bine si de acum inainte!

Lasă un răspuns

