Am cedat!!!!!!!!!!!!!!

Pai e frumos asa ceva ?Unde e ambitia , unde e consecventa care ma caracterizeaza?Offff unde sunt toate?M am tinut eu sus si tare 9 luni , dar uite ca am cedat intr o zi cu soare :).M am tot documentat de obiectul denumit „premergator”.Majoritatea parerilor erau contra acestui obiect pe care sincer pana si eu il consider doar un obiect in care sa l montezi pe bebe , pentru a scapa de el, adica pentru a ti duce la indeplinire sarcinile casnice. Asadar eram hotarata sa nu i achizitionez asa ceva copilului meu.Dar cand ai in spate o tona de insistente  si rugaminti gen: toti copiii au mers in asa ceva , promitem sa o tinem cat mai putin posibil , o sa fie tare haioasa  o sa vezi , ce sa ma mai tin eu tare pe pozitii?Am achizionat renumitul  si controversatul premergator.Deocamdata Daria il sondeaza , ca pe un ozn care a aterizat la noi in casa si nu stie de unde sa l ia si unde sa l termine :).Are si o strategie pentru asta :merge numai cu spatele :).Nu stim inca de ce , am intels ca majoritatea copiilor merg asa la inceput.E mult spus mers , pentru ca de abia ridica picoarele .Dar e vreme sa exerseze.Conditiile impuse de noi pe care chiar am vrea sa le respectam sunt:

– sa nu stam prea mult in premergator

– sa l fixam astfel incat toata talpa sa atinga podeaua

-sa nu stricam frigidere , pereti (cam dificil, dar ne straduim :)) atunci cand plecam la explorat de camere

Asta este , l am cumparat , e bun cumparat , vedem ce o sa iasa .Se zice ca incercarea moarte n are , s o vedem si pe asta !Momentan Daria e multumita si fericita , asta conteaza cel mai mult pentru doi parinti care asta isi doresc sa vada.Momentan nu avem cadre cu faimoasa masinarie , dar vom posta cat de curand fotografii drept probe….

 Feriti va ……Daria la volan :)!

Lasă un răspuns

