Spinach

Inca un debut culinar in viata Dariei!A mancat spanac .Initial , eram foarte derutata , nu stiam cum sa il gatesc sa i placa .Fiind aliment nou trebuia ori sa i placa de la prima lingurita ori la revedere , capitol incheiat.Asa ca am inventat.Doamne cate inventeaza mamele pentru a le face pe plac copiilor :).L am pregatit cu branzica de casa facuta de mine , un galbenus de ou si jumatate de cartof copt.Nu vreau sa va spun ce gust avea :). Si cand te gandesti cate dam copiilor sa manance cand noi nici macar nu am gusta din ce le pregatim :).Eroi sunt saracii copii  , serios :).Nu s a omorat cu el , dar am fost multumita de rezultat.Chiar nu mi imaginam sa pape atat , fiind prima masa din noul aliment.Am recompensat o bineintels cu cei place ei cel mai mult : lapte de la mami :). Tati a pozat o, normal :).

Un gând despre “Spinach

  1. Pingback: Spinach : ep.3! « Jurnaluldarieinicole's Blog

Lasă un răspuns

