Muta de uimire!

Ca Daria mea cea mica si frumoasa creste nu e un secret , e un lucru cat se poate de firesc.Dar cand am parte de momente ca cel de azi , exclam  :da , papusica  mea  chiar creste !Am pus o pe pitica la somnul de dupa amiaza cel de 2 3 ore .Bineintels ajutor in al invoca pe Mos Ene , suzie.Traisca suzie!Cele de la Nuk mai precis :D!Buuuun!Adoarme copilul , cu suzie in gurita.Plec ,profit de somnul de ei , calc ceva , ordine la jucarii , haine si pe unde mai e nevoie.Merg sa verific ce face copilul pentru siguranta.Ajung la copil , intredeschid usa , copilul doarme , suzie aruncata la 10 cm de capsorul ei.Buuun.E ok , plec.Ma mai invart prin casa , mai trece timpul, merg sa vad ce face pitica , are deja 2 ore de somn.Cand ajung :surpriza!Pitica face nani in continuare , dar cu suzie in gura , pusa invers :D.Pe moment m am amuzat terbil.Ulterior am rationat : Daria probabil ca se trezise , a cautat suzeta sau pur si simplu i a picat in manute , a cules o si a  adormit la loc.Mizilic pentru altii , dar mare lucru pentru mama din mine sau pentru multele mame din lume cand vad cum le cresc puisorii.Doarme si acum ca un ingeras.E adorabila , delicioasa , ma topesc dupa ea , o iubesc de nu mai pot !Ironia e ca ma apuca niste pofte irepresibile de a o saruta , de a o jughini fix cand doarme. Ma abtin .Nu o deranjez , astept sa se trezeasca sa o intampin.E cea mai fericita cand se trezeste si ma vede langa ea , i se umple sufletul de bucurie , ii zambesc si ochii , intinde manutele ei mici spre fata mea pentru a ma simti langa ea , imi zambeste si imi vorbeste , asa pe limba ei.E minunata , e cea mai minunata !

3 gânduri despre “Muta de uimire!

Lasă un răspuns

