Relaxare de sambata

Bineintels ca nu ne a sarit iesitul afara nici weekend ul acesta.La cat de frumos a fost , era pacat sa stam in casa.Asa ca am pregatit „merindele „copilului si am plecat la curte.Evident cea mai fericita fiind Daria.De cum am ajuns tati a purces la turul de onoare :semnarea condicii in intalnirea cu Ursu , admirat indelung mini fantana arteziana din curte, verificat ce flori noi au mai aparut in peisaj , dupa care fuga la gratar sa vedem ce se mai pregateste :D.Dupa pranzul servit de pitica , normal ca Mos Ene si a intrat in drepturi asa ca Daria a iesit din peisaj vreo 1 ora , timp in care a dormit in carucior  la aer .Dupa somn , adica plina de energie a urmat mersul cu tati de manute prin iarba si admiratul gandacilor :).Bineintels ca dupa atata portie de aer , seara a picat  de la 9 , ma rog e ora la care se culca intotdeauna si s a mai trezit la 9 dimineata.Super program.Cred ca dorm mai mult acum de cand am copil de cat inainte sa o am :).Urmatoarea escapada am planuit o la manastirea noastra preferata.Iese din plan weekend ul acesta  , pentru ca va trebui sa onoram o nunta , dar weekend ul viitor negresit vom pleca.

Un gând despre “Relaxare de sambata

  1. ce dulceata de copil aveti!! Frizura noua si in tendinte, outfit foarte modern… ce sa mai o domnisorica foarte moderna, care pare sa se fi distrat de minune explorand natura! 😉

Lasă un răspuns

