Lapte praf!!!

Peste cateva zile Daria va implini 10 luni.Adica este o domnisoara in toata „adolescenta”. Am luat cu greu decizia de a i introduce laptele  praf in paralel cu cel matern pe la 11 luni.Ii mai las ragaz inca o luna de a se bucura numai de mine :)).Asta pentru a mi permite si mie sa incep o dieta , sa ma apuc de sala si sa scap de cele cateva kilograme pe care corpul meu nu le avea pe inventar inainte de sarcina.Pfuuu…de abia astept !O sa i pastrez in continuare si dupa un an masa de seara de lapte matern , pentru ca ea asa adoarme si chiar nu vreau sa i dau peste cap rutina in care domneste de atatea luni.Si pentru ca sunt fan produse de copii Humana si ea la fel :)) , am decis ca o sa merg din start pe laptele Humana.Sper sa am succes in aceasta noua etapa si Daria sa nu l refuze .Asta va presupune si un efort de vointa din partea mea, pentru ca sunt convinsa ca refuzul ei de a bea lapte praf va fi „scuza „mea de a i da lapte matern :)).Dar o sa incerc sa ma tin tare pe pozitii si nu o sa ma las manipulata :)).Mi e greu , chiar si acum dupa atatea luni in care am alaptat o si am simtit o langa mine , sa intrerup acest proces .Tocmai de aceea am decis sa i pastrez macar o masa de lapte de la mine.Poate ca mamicile intelg ce e in sufletul meu.Sunt convinsa ca ma asteapta o lupta strasnica , mai ales ca implica un obiect atat de disputat , biberonul.Tot incerc de cateva zile sa o initializez cu acest obiect , am ajuns chiar sa il postez alaturi de jucarii , poate poate ii face cu ochiul si o atrage in vreun fel :D.Asadar s a hotarat: Daria va incepe peste o luna sa bea laptic cu biberonul , iar eu ma refugiez in diete si sali de sport ca doar vine vara , o sa plecam in concedii si e musai sa aiba o mamica sexy :)).Sa avem succes, rabdare  si …..pofta de munca:D!

Lasă un răspuns

