1 Mai la aer

Asa cum tot omul petrece 1 mai la aer , curte , padure , fiecare ce are , la fel am facut si noi.Am luat copilul si am mers la curte , normal.Vremea superba ne a scos de la primele ore din casa.Am profitat de asta si am stat cu Daria la soare , la gratarele si odihna.Bineintels ca pitica a fost atractia din nou si s a plimbat pe la fiecare prin brate sau la ture prin iarba.A semnat condica si in gradina cu Ursu , evident :).Si cum temperaturile au fost asa de mari s a si bronzat :).Dar precum tractoristii :D.Pe fata cu urma de suzie si pe manute doar pana la manseta de la lungile noastre plimbari cu caruciorul prin parc.Pfuuuu…inca putin si plecam in primul concediu cu pitica.Si daca initial ne facusem planuri sa plecam in Turcia cu ea , am renuntat la idee , pentru ca alimentatia Dariei inca cere atentie foarte mare , chiar daca implineste un an cand am fi vrut sa plecam.Vom merge la marea noastra .Din partea Dariei , apa sa fie ca ar merge si pe lacul din parc :).O zi frumoasa in familie.Avem in sfarsit vreme buna , calduroasa asa ca energie sa fie din plin sa tot iesim!

Lasă un răspuns

