Carne cu legume sau penne rigate???

Ora pranzului .Ii pregatesc Dariei masa.De fapt doar o incalzesc.Masa principala este constituita din carne si piure de legume:morcov, cartof,  pastarnac, radacina de patrunjel, telina , dovlecel , ceapa si sfecla rosie.De ceva vreme o mananca fara proteste, chiar termina tot ce ii pregatesc.Pe la inceputuri nu era fan masa de pranz.Deloc chiar.O inteleg :D.Eeeee si in timp ce trebaluiam de zor sa fiu gata repede cu masa copilului, copilul ce credeti ca facea?Postat in scaunelul care ne ajuta sa servim masa intr un mod civilizat, la aceeasi inaltime cu adultii chiar , deschidea si inchidea dulapurile unui corp din bucatarie.Mi a picat fisa imediat ce ar vrea sa faca .Asa ca am pus mana pe aparat si am lasat o sa si faca de cap.A deschis frumos dulapul cerandu mi voie cu privirea :).Respectivul corp este dedicat pastrarii cerealelor si ale ei si ale noastre , al pastelor , taieteilor etc.Dupa deschiderea usei dulapului manuta fermecata a Dariei a detectat ceva care fosneste.Pfuuuu….a lovit o fix unde ii place cel mai tare.Curioasa , curioasa rau chiar  , bineintels ca a tras afara punga mea cu penne rigate.Ce a urmat a fost ceea ma asteptam.Imaginile sunt suficient de relevante pentru a expune continuarea procesului.Filmuletul are un minut , pentru ca spre final i se facuse evident pofta sa guste putin din ele, asa ca am oprit pentru a nu duce la indeplinire procedeul de degustare :).Asa ca masa de pranz a fost tot cea cu carne si legume.O vrea copilul sa incerce si altceva si eu nu ma prind??? 😀

Lasă un răspuns

