Update ….pe mers!

Daca pana acum o saptamana era un chin pentru Daria sa o tinem de manute sa mearga , de 3 zile este adevarata placere.Nu o mai tinem cu manutele spanzurate deasupra capului , ci doar o sustinem.Este chiar atat de viteaza incat isi trage manutele sa o lasam sa mearga singura.Inca nu ne riscam :D.Drept urmare pe lista obiectelor de achizitionat isi mai face aparitia si hamul pentru mers.Taman ce am cumparat scaunul auto ca iara trebuie sa ne pregatim temele pentru a achizitiona un ham potrivit.In continuare nu merge in premergator ci doar sare si ii serveste ca adjuvant in a deschide sertare , a scoate tot ce se gaseste prin ele , a deschide dressing ul , a se deplasa dintr o camera in alta , inclusiv in baie 😀 s.a.m.d.Pe langa auxiliarul pomenit , adica ham , urmeaza un alt aspect foarte important: incaltamintea corecta.Adica deja nu mai putem purta balerini sau sandalute cu talpa moale , de carton , le zic eu :D, ci trebuie o talpa stabila , groasa,  din material plastic si obligatoriu incaltamintea sa aiba taloneta.Alta distractie sau alt sezon de shopping mai bine zis . Pentru asta va trebui sa ne urnim intr o scurta plimbare la capitala , pentru ca la noi in oras , Pitesti, nu am gasit ceea ce ne dorim .Adevarul este ca nu prea ai magazine de copii ce sa mai vorbim de optiunea de a alege sau varietate de modele.Sa revin la capitolul mers.Cum sambata si duminica rar stam pe acasa , adica ne plimbam de nebuni cu copil , mancare , paturici , carut , premergator , blender etc. dupa noi , ba la curte , ba la cumparaturi , ba in vizite , bineintels ca am iesit si  in acest weekend.La curte , la iarba verde , bucuria Dariei.Si cum dupa o masa copioasa e buna o miscare voioasa 😀 , am executat obligato-voiosi placerea copilului :).Si da i ture prin parcare , prin pietris , pe gazon , iar in parcare si tot asa.Mare nebunie cu pietrisul din curte.A descoperit pitica ca poate sa faca zgomot mergand prin el si sa te tii de exercitii si sarituri.Aruncata la sacrificiu , adica la a sta cocosata , mami categoric :).Am  mers cu pitica pana a obosit si s a cerut la odihna.Mi e asa de drag de ea cand vad ce bine si a dat drumul la mers de nu mi mai incap in piele :).Exercitiile  de mers se tin si acasa pentru a ne desavarsi cat mai bine aceasta etapa.Acum asteptam sa inceapa sa mearga singura fara a o mai tine noi de manute , dar eu zic ca e inca devreme.Sa mai treaca o luna, zic.Si cum aparatul foto sta la loc de cinste obligatoriu in geanta Dariei, am surprins cadre video si foto ca de fiecare data .Sunt curioasa cand va creste si se va uita peste ele ce reactii va avea.Ma gandesc ca daca si eu aveam parte de un asemenea jurnal ca al ei , cu poze , cu filmulete , cu toate etapele prin care trece si cu tot ceea ce face , eram foarte fericita.Dar cum vremurile de mult apuse erau altele ,era de a dreptul imposibil.Ma bucur macar pentru copiii nostri ca nu au trait in acele vremuri si ca „chipurile am evoluat”.Mi as fi dorit mult mai mult pentru Daria , o alta societate, cultura , educatie, dar asta avem cu asta defilam.

Un gând despre “Update ….pe mers!

  1. Pingback: Update pe mers- episodul II « Jurnaluldarieinicole's Blog

Lasă un răspuns

