Cochetareala!

Faptul ca Daria este domnisoara , o inscrie obligatoriu si in tiparele cochetarismelor :D.Spre exemplu este innebunita sa o usuc cu feonul si sa o pieptan.Mai nou este pasionata de gloss urile mele :).M a analizat ea intr o zi cand foloseam un gloss pe care ulterior l am pus undeva pe masa.Atat mi a trebuit :).Mai mai sa se urce pe masa , numai sa ajunga la obiectul cel nou, adica bun de descoperit.I am facut pe plac si i l am incredintat pentru cateva minute.A facut o asa de mare pasiune pentru el , incat a ajuns laolata cu jucariile din dotare :).Iar cand se pleaca pe strase cu premergatorul se pleaca obligatoriu cu suzie si cu gloss ul la purtator :D.La fel de interesanta e si cutia GOALA a multivitaminelor mele :D.Pai de ce oare mai cumparam jucarii pentru copil , daca copilul nici nu le baga in seama 🙂 ?!?Speram sa revina totusi la papusi si jucarii pentru copii :D.

2 gânduri despre “Cochetareala!

Lasă un răspuns

