Daria la biserica

Cum azi este o sarbatoare mare a crestinilor , Inaltarea Domnului mi am luat pitica si am mers sa o impartasesc.Nici macar vremea asta capricioasa nu ne a putut consemna acasa :D.Am dus la indeplinire turul de onoare al orasului , adica traseul zilnic , porumbei , fantana , Junior dupa care ne am oprit la biserica.Bineintels ca toata lumea ne a acordat prioritate , Daria multumind cu zambete si vorbind cu cei care o acostau :D.Si daca impartasitul era o activitate ce ii placea Dariei , uite ca s a schimbat intre timp.De data asta nici macar nu vroia sa deschida gura 😀 , ea care era fan vin din lingurita :D.Ea era foarte interesata de obiectul din mana  mea , respectiv lumanarea :D.S a intins dupa ea , s a uitat cu jind la ea , pana la urma a renuntat.Am reusit sa ducem procesul la bun sfarsit spre bucuria mea si a preotului :D.A dormit bustean o ora dupa , semn ca vinul fusese unul tare :D.

Prima impartasanie la botez!

Lasă un răspuns

