Lupta cu nectarina!

I am gasit Dariei de curand niste nectarine gustoase, probate intai de mine , fanul nr 1 al fructelor :D.Si asa eram in pana de idei ce fructe noi sa i mai introduc in alimentatie.Si cum mai nou cere orice mancam noi, uneori arata cu degetul ce vrea , azi i am dat o nectarina sa vad cam ce face cu ea :D.Copil inteligent cum este s a prins ca e ceva bun si tot incerca sa muste din ea .Numai ca nu are dinti 😀 , iar procesul stagna undeva la a o invarti pe toate partile precum un catelus care nu stie cum sa se apuce sa roada dintr un os prea mare pt el :D.M am indurat de ea si am muscat eu prima.Atat mi a trebuit.Liber papilelor ei gustative sa si faca de cap :D.A lins o , a ros o , a  intors o pe toate partile posibile si imposibile , asta in timp ce A .ii taia unghiile de la picioare :D.Intr un final , nectarina cea chinuita a ajuns in blender impreuna cu alte fructe la masa ce a servit o dupa pedichiura executata in detaliu de tati :D.Cu ocazia aceasta mai bifez un fruct nou in alimentatia ei.Servit pana la ultima lingurita :).

2 gânduri despre “Lupta cu nectarina!

  1. La manute seamana perfect cu fi-miu, grasune si mari sa apuce totul cu manuta :-D, Doamne ce scumpici mic! pupam o fata dragalasa tare 😀

Lasă un răspuns

