Cand bebelusii se plictisesc…..

Iara ploaie si astazi 😦 .Poate si maine dupa prognozele anuntate.Asta inseamna inca o zi de neiesit din casa , poate foarte putin seara cand ajunge tati acasa.Eu imi fac de lucru cu treburi casnice , mamicesti adica 🙂 , iar Daria cu treburi de bebelusi, sau nu tocmai :D.Am lasat o pret de 3 minute singura la ea in camera.Cand merg sa verific ce face , ea ce facea?Tragea de zor de covor.Cred ca vroia sa se bage sub el , nu stiu clar , n am intels atitudinea :).Cert e ca inhibat cand am pus mana pe aparat si s a apucat sa danseze, in patru labe :).In mod normal ar trebui sa mearga in pozitia mentionata , dar nici macar faptul ca nu mai avea loc de intors si se tot impingea in pat nu a motivat o sa plece .Am observat o tentativa de deplasare , insa e posibil sa ma fi inselat.Pentru ca finalul a fost incununat cu succes de pozitia ei preferata, pe burta :).Din pacate momentul nu a fost doar distractiv ,  ci s a lasat si cu un cap in pat in timp ce tragea de covor :D.La cat de pasionata era de ceea ce reusise sa faca nici macar nu a observat ca s a si lovit :).Nu am reusit sa imortalizez momentul :).Daca vremea asta nu se indreapta in curand cine stie ce idei marete ii mai incoltesc Dariei in capsorul ei minunat :D.Asteptam……

6 gânduri despre “Cand bebelusii se plictisesc…..

  1. plictiseala la voi, ‘ai mai mari, ca eu una sunt la capatul puterilor… inainte o mai pacaleam cu somnul, cu ajutorul plimbarilor in aer liber… acum maraie aproape toata ziulica. 😦
    Oricum Dariuta e tare dulce… si inventiva si plina de energie din cate se vede in filmulet. 😉

  2. Ehe cand era mica o vroiam mare , sa creasca cat mai repede , acum o vreau mica la loc.Ce bine era cand o puneam intr un loc si acolo statea.Acum sa te tii , ture prin casa , pe afara , tras de pe mobila tot ce se gaseste si multe altele.Mai vorbim , stai sa mai creasca Mariuca :D.Pupam

Lasă un răspuns

