Ce vaccinuri a facut Daria ….

Un alt subiect foarte important consider eu.Am ales sa i facem vaccinurile cumparate nu cele din grila clasica de stat, adica cele gratuite.Si nu din modernism ca nu zic fite, ci pentru ca am stat de vorba cu pediatra Dariei , ne am informat pe langa si am decis sa i fie administrate vaccinurile cumparate.

Primele vaccinuri au fost cele de la nastere, respectiv cel hepatic B-AHB si BCG -ul la 2 zile de la nastere.

Urmatoarele au fost vaccinurile de corespunzatoare varstei de 2 luni:Infanrix Hexa si Prevenar.Nu au avut reactii adverse.Plus ca a fost foarte curajoasa :D.A plans foarte putin .A urmat vaccinul de la 3 luni , ma rog e un sirop care se da pe gurita, dar tot vaccin se numeste: Rotarix pentru renumitul rotavirus, care vad ca e din ce in ce mai des intalnit in randurile bebelusilor :(.Urmatoarele intepaturi au fost la 4 luni :Infanrix Penta si inca o doza de Prevenar.La fel de curajoasa , fara reactii adverse.La 5 luni doza a doua de Rotarix.Ultimele cel putin pentru 6 luni 😀 au fost cele corespunzatoare celor 6 luni de viata:Infanrix Hexa si Prevenar.De data aceasta a facut putina febra :38 , 1, dar a scazut imediat dupa jumatate de supozitor cu paracetamol pentru copii.Urmeaza cele de la 1 an , peste 2 luni :(.Sper sa trecem la fel de usor peste ele .Mentionez ca in ziua in care i au fost administrate vaccinurile nu i am facut baita.Am iesit cu ea afara la plimbare  daca nu a facut febra.Revenim in curand cu cele de la 1 an.

8 gânduri despre “Ce vaccinuri a facut Daria ….

  1. Si eu am specificat intr-un post recent pe care i le-am facut. Am ales din cele cumparate din cauze legate de radacinile incluse in cele gratuite (mai putine si, in unele cazuri, periculoase copilului).
    Vezi ca de la cel de 13 luni va face putina febra. In rest depinde de fiecare copil. Si bravo ca i-ai facut si vaccinurile optionale! 😉 Pupici

  2. Multumim pentru sfat.Daca vorbesti despre ROR sau Priorix, am intels ca e acelasi , stam cu frica in san de pe acuma.Am auzit ca da niste reactii adverse urate.Dar asa cum ai specificat si tu , depinde de fiecare copil.Sper sa trecem usor peste el.Pupam si noi

  3. Da, despre ala vorbesc. La noi a fost cumva nasol pentru ca l-am facut la doctora de fam, care are alta procedura de injectare. Si am avut niste reactii de nu mi-am revenit doua zile. Dar nimic grav. Ne-a ajutat si faptul ca l-am facut ceva mai tarzior. ;)Altfel, fiind mai necopt copilul, poate sa reactioneze mult mai neplacut.

  4. Offf.Sper sa nu se asocieze cu eruptia vreunui dintisor . Ei nu i a iesit niciun dintisor pana acum la 11 luni si ma gandesc ca e cazul sa apara.O sa l fac si eu putin mai tarziu , adica dupa ziua ei sa nu stam cu frica reactiilor, daca or sa fie.Am inteles ca la unii copii e destul de urat.Doamne ajuta sa trecem usor peste el.Pupam

  5. urmeaza sa-l facem si noi si ma apuca toate fricile pamantului.Eu i-am facut doar vaccinurile obligatorii, pe cele optionale mi-a spus pediatra ca nu e cazul sa i le fac! ce sa mai zic?Am facut ca ea, Slava Domnului ca nu a patit nimic pana acum! Dupa vaccinul de 1 an si dupa Priorix mai vad ce reactii va vea.La cel de la 6 luni s-a simtit rau in sensul ca a fost plangacios de numa’ 2 zile si i s-a tumefiat locul injectiei.

  6. Amira, fa-i macar Rotarix-ul. Exista o epidemie de rotavirus acum. E pacat. Nu stiu ce doctora e asta sa nu iti recomande si din cele optionale!
    Cat despre vaccinul ala nu va speriati. Inarmati-va cu antipiretice si multa rabdare. Daca e febra mare (peste 39) recomand sa-i faceti frectie cu spirt si aspirina. Adica puneti intr-o sticluta de Nurofen spirt cat cuprinde si o aspirina pisata. Mixati bine si faceti frectie peste tot: la ceafa si la frunte mai intens. Dupa o ora scade un grad. 😉 Multa bafta!

  7. Ayan nu mi-a facut niciodata febra, sper ca nici acum s anu faca.Noi abia il facem pe ala de un an si asta dupa ce-i trec secretiile alea din nas si tusea ca de o luna jumate, fratilor, nu mai scapam!
    Mai nu stiu ce sa zic…mi-a spus ca nu e cazul sa-i fac inca lui Ayan alt vaccin cu exceptia celor obligatorii si cumparate de mine.Rotarix-ul am inteles insa ca nu are efect in toate cazurile.( tot de la ea ).

Lasă un răspuns

