Daria si biberonul

Un prenume si un substantiv care nu au nimic in comun :D.Desi ar fi trebuit sa aiba :).Daria este un copil care a fost alaptat exclusiv , daca stau sa ma gandesc inca este la fel .De aici toate refuzurile Dariei , incercarile mele esuate de a o imprieteni cu bibe , nervi intinsi la maxim etc.Comportament atat de refractar ca al Dariei in a folosi biberonul nu am intalnit pana acum :(. E atat de inflexibila , atat de ambitioasa in a  nu l utiliza , incat este in stare sa faca greva foamei 😀 si nu glumesc cand spun asta .Am incercat „n” variante , inclusiv sa i dau lapte cu biberonul atunci cand ii este cel mai foame.Caci daca am omis , da, despre lapte la biberon este vorba.Nu stiu cat o sa mai produc eu lapte , asa ca incerc sa merg in paralel cu formula , pana cand nu voi mai avea deloc.I am scos si masa de lapte matern de la pranz in speranta ca ii va fi foame si cu  siguranta va accepta biberonul.Gresit :(.De asemenea am pus in practica metoda „luarea prin invaluire”  🙂 , adica i am schimbat tetinele , am schimbat bibe cu canite, in zadar .Si problema nu este laptele sau gustul lui , ci biberonul in sine :).Pentru ca bea orice lichid daca ii este adiministrat din cana adultilor.Nu m ar fi deranjat ,deloc  chiar ,dar cum sa bea 200 de ml lapte dintr o cana normala 😀 ?Aceeasi problema am avut o cu ea la 7 luni cand am inceput sa i dau sucul de mar si morcov.S a conformat vreo saptamana dupa care a renuntat cu zambetul pe buze spre disperarea mea .M am gandit ca poate nu ii este pe plac gustul formulei de lapte praf , respectiv Humana.Bun.Am cumparat si o cutie de Nan.Bani aruncati pe fereastra 🙂 , pentru ca nu se atinge nici de el.O sa i cumpar si Milupa , ultima varianta , poate e vreun ingredient secret in compozitia lui si ajunge sa i placa .Eu sunt consecventa , ii pregatesc biberonul la masa de pranz , la masa de la 5 , ma straduiesc din rasputeri sa o fac sa bea macar 20 de ml pana simte gustul,insa nu am avut nici urma de succes pana acum :(.Bine ca inca ma tin nervii si sunt rabdatoare.Alte metode de a o determina sa bea lapte cu biberonul , nu mai cunosc :(.Daca nici infometarea nu a dat roade , inseamna ca situatia e grava si ca am de furca serios cu ambitia micutei Daria .Nu ma las .Deja suntem care pe care :D.Razboi declarat :).

5 gânduri despre “Daria si biberonul

  1. ma gandesc ca daca ar vedea un alt bebe ( care ii este cunoscut) ca bea din biberon… poate o sa vrea si ea. 🙂 Am observat ca la ei, acest spirit de competitie este foarte dezvoltat.
    eu una asa as incerca….
    sper sa va imprieteniti repede cu bibelu’. 🙂
    va pupam.

  2. Asta ar insemna sa confisc vreun bebe de al prietenelor vreo cateva zile pana ii da ceva lectii si Dariei :D.Nu e o idee rea , dar e cam greu de pus in practica , din pacate :).Doamne ajuta sa fie asa cum spui !Si noi va pupam

  3. Chiar nu stiu cum sa va sfatuiesc. Iti ziceam ca n-am avut probleme. Cu mancare solida ai inceput? Incearca sa-i introduci cateva chestii. Poate ca si acolo sunt probleme. Sa iei treaba din pripa. O alta sugestie cu biberonul e sa-i pui ceva in lapte care sa-i schimbe gustul. Aaaa…mi-am adus aminte ca mai faceam ceva la o vreme. Ma mulgeam si puneam laptele meu in biberon si-i dadeam. Dar inainte arata-i ca si tu ca papi din biberon. Prefa-te satisfacuta. Nu stiu ce sa iti mai zic. E tare beplacut cand te lovesti de incapatanarea copilului. Eu stiu, dar am patit-o la alte capitole. 🙂

  4. Nu merge nimic cu acest copil.A facut o asa de mare pasiune pt tzitzi incat e in stare sa stea nemancata, sincer.Am incercat in fel si chip , tot ce ai scris si tu , degeaba.La ea nu e problema cu gustul laptelui , ci cu bibe in sine.Nu l vrea , se sigileaza cand il vede , chiar daca este ceva care ii place fff multt, spre exemplu , sucul de para, pe care il adora.E foarte neplacut , mai ales ca este vorba de un aspect important: alimentatie.Sunt convinsa ca vor urma si alte refuzuri sau incapatanari :).Referitor la mancarea solida , acum incerc sa scap de blender , adica sa ii pasez ceea ce se poate , normal , cu furculita , sa incep sa i dau si bucatele.Problema este ca nu are nici un dintisor si se grabeste ca haplea sa inghita.I am dat de cateva ori asa , dar dupa prima lingurita s a inecat si mi a vomitat tot.De atunci si a format si un mecanism de autoaparare si nu mai accepta nimic care nu este pasat.O alta problema la care vreau sa i dau de cap.Asta e mai facila , zic eu , ca usor usor , o sa o invat , dar faza cu bibe mi se pare supraomeneasca :).Pupici

  5. Pingback: Cazul “Biberonul” :) « Jurnaluldarieinicole's Blog

Lasă un răspuns

