Scutece pentru piscina

Asta ca tot vine vara , vin concediile :).Vine si un nou val de cumparaturi pentru parintii dotati cu bebelusi :).Pai trebuie sa cam vaduvesti   bugetul familiei cu   cel putin vreo 300 de ron: slip sau costum de baie, crema de protectie ( cea de Klorane e foarte buna -50 de ron , un recipient destul de mic  😦 ), piscinuta pentru bebe , nu mai pun accesorii complementare daca bebe e mai maricel, bascute, palariute etc. ,sandalute pentru nisip si scutece speciale.Caci despre ele vreau sa povestesc.Cei de la Huggies am vazut ca au o linie de scutece  speciale pentru piscina: Huggies Littles Swimmers care sunt foarte haioase.Nu sunt eu fan Huggies , dar un pachet o sa i cumpar Dariei pentru perioada in care vom pleca la mare.Cateva dintre avantajele sesizate de mine : sunt pe marimi , sunt doar 12 bucati in pachet , mai multe bucati ar fi inutile, consider eu , pretul este unul rezonabil , in jur de 20 de ron .Dezavantajul este ca scutecul rezista doar la „treburile majore” 😀 nu si la pipi .Au un design foarte frumos , cu diverse personaje populare din lumea copiilor gen Winnie, Alba ca Zapada.Se pare ca cei de  la Huggies stau foarte bine la capitolul inedit si creativitate , pentru ca tot ei , am citit pe blogul unei mamici sunt cei care comercializeaza scutecele din denim.Adorabile si ele .Si daca tot m am documentat , acum urmeaza sa achizitionam un pachet.Ramane de vazut daca vom gasi in Pitesti :).Sper sa gasim.

4 gânduri despre “Scutece pentru piscina

  1. Am cumparat si noi tot arsenalul pentru mare: galetuse, lopetele pentru nisip, mini-piscinuta pentru copii, umbreluta pentru soare, papucei de plaja, palariute, am cumparat si eu scutece pentru mare dar le-am luat de la o tipa care le aduce din Germania.Nu am stiut ca exista si la noi, unde se gasesc?Sunt foarte frumosi , portocalii si as mai lua cativa :-D. Abia astept sa plecam la mare peste 2 saptamani !

  2. Si eu trebuie sa purced la cumparaturi de sezon :).Pai din cate am intels cam peste tot.Voi aveti mai multe optiuni ca deh sunteti la capitala ;).Carefour, Cora , Sel Gros, merita incercat .Mie mi au placut la nebunie.Offf si noi de abia asteptam sa plecam , dar mai avem , pana la inceputul lui august.Va lasam pe voi primii sa luati pulsul , dar sa nu luati si tot soarele :D.Pupam

  3. Da’ v-ati pregatit, nu gluma! :)Eu am cateva chestii dar nu destul. Mai am nevoie de creme si de scutece. Aaaa, si de palariuta. Ca nu avem decat una, care a cam ramas mica. O sa ma uit dupa Huggies prin supermarket. Poate luam si noi ceva haios.
    Mi-ati facut pofta de mare…sa vedem daca mergem anul asta.
    Pupici. 🙂

Lasă un răspuns

