Astazi.Caldura mare!!!

Pfuuuuu…….31 de grade .Atat au fost , cred ca inca sunt , azi in Pitesti.In general , mie imi place caldura , doar sunt nascuta in august 🙂 .Ei bine , dar nu asta care te topeste , care te face sa transpiri , de cum ai iesit in fata blocului , cu copilul.Ca sa nu mai pun si impinsul carutului ;).Ne am facut curaj si am iesit la o scurta plimbare inarmate cu accesorii adecvate:apa, palariute, ham pt mers etc.A fost prima zi a acestui an in care nu i am mai dat Dariei strampisori , ci am lasat o cu piciorusele goale si in tricou.Maine se anunta si mai cald.Deja ne am stabilit programul.Mergem la curte , la aer, cu scopuri precise:eu sa mi trag un pui de bronz, iar Daria sa se bucure de aer , plimbare in iarba si nani desigur :).Mai bine la curte , in aer curat decat sa cutreieram asfaltul pe 31 de grade ;).

6 gânduri despre “Astazi.Caldura mare!!!

  1. hahahhaha, avem si noi pisciunuta pentru mare :-D, nu cred ca mai am timp sa vin pana la plecarea la mare dar mai apoi poate va facem intr-o zi o vizita , prin iunie.Vorbim :-), multumim oricum de invitatie.

Lasă un răspuns

