Record neasteptat

Daca saptamana trecuta imi spunea cineva ca Daria va ajunge sa se bucure cand vede biberonul cu lapte , aveam doua variante de riposta , verbala , normal:  ori o zicea din complezenta ori nu se confruntase direct cu asemenea situatie.Mi am schimbat parerea pe parcursul saptamanii ce tocmai urmeaza a fi incheiata.Nimic nu este imposibil.Nici macar refuzul Dariei de a bea lapte cu biberonul :).Am inceput reticent cu cate 60 de ml de lapte.Eram mai mult decat multumita :D.Dar cum intotdeauna  simtim nevoia acuta  de a ne perfectiona , mi am propus sa scot din Daria un copil care bea ml normali de lapte la varsta  ei , cei 60 neincadrandu se in normalitatea varstei.Asa ca am marit dilutia treptat.Pana cand Daria a ajuns sa bea 150 -200 de ml de lapte la o masa.Wow!!!!Extaz pe capul meu normal :).Multumirea este cu atat mai mare cu cat , laptele este baut din placere si nu din obligatie cum era la inceput :).Un lucru care imi intareste inca o data convingerea ca a fi consecvent e de bun augur intotdeauna.Cu ocazia aceasta am vazut cu ochii mei cat de repede se termina o cutie de lapte praf , asa ca  acum, le intelg  perfect pe mamicile care imi tot spuneau acest lucru :).

4 gânduri despre “Record neasteptat

Lasă un răspuns

