Daria si fantanile arteziene :))

Desi fantanile arteziene din centrul  orasului nostru si au facut aparitia cu mult timp in  urma fata  de sosirea pe lume a Dariei, iata ca de abia acum am reusit sa le prezentam piticei.Ce au special aceste fantani?Pai au lumini colorate , canta si danseaza dupa un program stabilit de edilii orasului nostru.Sa vedem cat or sa mai cante , acum in plina criza  cand se cer economii si ajustari pe toate partile :D.Ne am luat copilul si seara pe racoare , adica pe la 8 am iesit la o plimbare , in formula completa.Ne am  oprit o vreme si la fantani.Mare i a fost uimirea Dariei la vederea acestora.A ramas fara respiratie , siderata de a dreptul , dar plina de incantare :).Era si normal ca doar vorbim despre capitolele ei preferate : apa si lumini colorate ;).Ne am retras spre casa in ciuda insistentelor piticei de a mai ramane , pentru ca  programul  ei de somn nu suporta exceptii.O sa mai mergem cu ea la fantani , daca ii plac asa de mult.Expun poze cu reactiile ei ;).

5 gânduri despre “Daria si fantanile arteziene :))

  1. Pingback: De la lume adunate…si tot la lume date (prima parte) « Slalom printre cuvinte's Blog

Lasă un răspuns

