La cura de slabire :))

Ca si Dani , Gabi si multe alte mamici am inceput dieta.De ce acum?Pentru ca pana acum mi am canalizat toate resursele spre alaptarea piticei mele.Kilogramele din timpul sarcinii , respectiv 20 , in cazul meu , erau deja prea mult pentru mine si pentru organismul meu.Am slabit imediat cum am nascut 10 kg , iar inca 3 kg le am topit prin alaptare.Insa undeva , pe la 5 luni , cantarul s a blocat la aceeasi greutate.Nici un gram in plus sau minus, asa ca am decis sa iau masuri.Pe langa aerobic de doua ori pe saptamana si masaj anticelulitic saptamanal , m am gandit ca e nevoie clar si de dieta.Initial , am vrut sa merg pe regimul disociat , recomandat de Dani, insa pentru mine e mult prea greu.Pur si simplu nu reusesc.Asa ca am mers pe regimul de o luna al doctorei nutrioniste Lygia Alexandrescu.Am inceput acum 3 saptamani , de fapt azi am intrat in saptamana a treia .Mi am propus sa ma cantaresc doar la final , insa hainele deja tradeaza ;).Am intrat in toate hainele de dinainte de sarcina :).Plus ca lumea nu mai conteneste cu afirmatii gen: „vai cat ai slabit !”, lucru care ma face foarte fericita.E greu sa tii un regim timp de o luna , mai ales acest regim , in care mananci la orele stabilite clar si acelasi lucru in fiecare zi :(. Insa daca ai ambitie si daca iti doresti , eu consider ca nimic nu e imposibil.O sa l postez aici , poate va fi de ajutor si altora ;).

REGIM ALIMENTAR (aproximativg 1500Kcal)

Mic Dejun (8:00)

  • carne de pui sau de cucan (50g) sau un ou fiert tare
  • o felie de branza mozzarella sau cas (50g)
  • rosie, castravete
  • doua felii de paine de secara
  • cafea sau ceai

Gustare (10:00)

  • mere sau kiwi sau mandarine sau grapefruit sau portocale sau pomelo sau struguri (250g) sau o banana

Pranz (13 :00 – 14 :00)

  • curcan sau pui la gratar sau la cuptor (150 g)
  • salata de varza, ulei de masilne, lamaie (200g)
  • o felie de paine de secara
  • ceai de plante

Gustare (16 :00)

  • mere sau mandarine sau grapefruit sau portocale sau pomelo (250g)

Cina (18 :30 –19 :30)

  • salata de cruditati, lamaie, ulei de masline
  • iaurt (200g)
  • ceai de plante

Lichide permise : apa minerala, plata, ceai de plante ( ceai verde)

11 gânduri despre “La cura de slabire :))

  1. Pingback: Poveste pentru Ştefănuţ şi alţi copii (mofturoşi) « Noaptebunacopii's Blog

  2. Este greu regimul disociat. Trebuie sa ai antrenament. Insa oricum trebuie sa te tii de o dieta, una singura, fara sa o schimbi mereu cu altele pentru ca, in timp, nu mai are niciuna efect. Iti spun asta din experienta altora. Bafta multa la slabit! ;)Pupacim.

  3. felicitari!!! 😀
    Eu cu masajul am zis ca mai astept pana la toamna… sa imi fie mai usor sa las piticu’ acasa cu cineva… Oricum, la mine o sa dureze mai mult regimul… abia am reusit sa dau jos 9 kg (de cand am inceput cura, 22 de kg fata de ziua in care am nascut) … dar mai am inca 20 😦
    Am vazut pozele in care erai cu Dariuta in piscina! 😉 Si mi-a placut ce mamica am vazut acolo! 😛 In curand o sa vedem o mami de Dariuta care va putea concura cu succes un manechin! Sunt sigura si foarte increzatoare in ambitia ta!

    Legat de disociat, si eu am inceput tot cu el… dar nu am rezistat mai mult de 2 saptamani 😦 Acum mananc numai salate, branza sau iaurt cu cereale si uneori gratare – asta pentru ca nu prea ma dau in vant dupa carnuri.
    Bafta multa!

  4. Eeeee hai ma Gabi, deja ma simt flatata.N am semnul ala de rosu in obraz , ca era cel mai potrivit :).Cat despre ambitie , stii si tu ca fecioarele poseda din plin acest atribut ;).Lasa ca incet incet scapam noi de kg ;).Disociatul mi se pare cel mai greu regim posibil , cel putin in cazul meu .Imi place dieta ta , aduce putin cam cu ce mananc si eu.Bafta multa si tie .De abia astept sa postam poze cu noi ….sirene ;).Pup

  5. Pingback: Bilantul curei de slabire « Jurnaluldarieinicole's Blog

  6. Iti citesc frecvent blogul, inca de cand avea pitica 1 an. Felicitari pentru minunatie! Recent m-am decis sa ma apuc de cura ta de slabire deoarece nu slabesc (am o intreaga istorie a urelor de slabire) si m-am ingrasat enorm de la anticonceptionale. Vroiam sa te intreb daca nu ai voie sa papi de exemplu o supa si sa indulcesti cafeaua sau ceaiul cu indulcitor sau miere si nu in ultimul rand… tu ai trisat macar 1 data? (stiu ca nu e tocmai ok ca intreb asta desi nu m-am apucat dar sunt o pofticioasa… dulciurile sunt cea mai mare slabiciune a mea). Iti multumesc frumos pentru timpul acordat si felicitari pentru ambitia de care ai dat dovada si familia minunata pe care o ai!

    • buna Iulia,
      cafeaua ai voie sa o indulcesti , o bei exact cum iti place , fara lapte insa.ceaiul eu il beau neindulcit , nu pot sa pun nimic in el, asa imi place.ar fi bine dc nu l ai indulci.supa nu ai voie, este un regim de 1500 de calorii, tot ce e pus acolo e pus cu cap , orice adaugi se strica tot :).cat despre trisat , n am trisat nici cu o bucatica de ciocolata , sunt f ambitioasa , mi am dorit sa am rezultate si am tinut o strict, drept pt care am si slabit 10 kg.dc ti e pofta de ceva dulce sau ti se face rau , exista si varianta asta , poti sa mamanci , repet, in cazuri extreme , un cub de cioco neagra cu 80%cacao.
      multumesc pt aprecieri si iti doresc succes 😉

  7. Salutare si felicitari pentru un super blog! Ati auzit de Bizmillar Weight Loss ? Este un produs nou special pentru femei. Sora mea l-a incercat si a avut rezultate excelente. In curand incep si eu! Da-ti un search pe google pentru mai multe informatii. Success la toata lumea!

  8. O alta varianta de dieta este cu produse Herbalife. Sunt foarte multe rezultate pozitive, dar numai daca iti doresti sa te si mentii.

    Altfel, nicio diera nu va da roate pe termen mediu sau lung. Iti trebuie multa vointa pentru a urma o dieta si sa te mai si mentii ulterior.

    Shake-ul Formula 1 contine o serie de vitamine si minerale, dar si 18g proteine, la numai 220 Kcal. Este cel mai sla mic dejun in calorii, dar bogat in nutrientii necesari organismului.

    Succes !

Lasă un răspuns

