Weekend.Noapte alba.Dimineata la doctor :(

Offf.Cand am zis ca am scapat de fapt n am scapat 😦 !Un weekend ce nu anunta nimic ingrijorator , un copil vesel si vioi ,obsedat de mers , urcat scari si borduri pana la epuizare.Noi,  linistiti si scapati de stresul zilelor anterioare reactiilor vaccinului.Bine era ca totul sa ramana asa , insa am de adaugat , din nefericire o situatie din nou alarmanta :(.Am adormit pitica  aseara la ora ei obisnuita , 9 seara.Foarte linistita , a papat bine , s a jucat cu noi.Pe la 12 am tot auzit o gemand in somn , plus ca se foia ingrozitor.M am ridicat imediat si am mers la ea .Avea febra, ardea cumplit , era rosie toata , gemea cu ochii inchisi 😦 :(.I am pus termometrul ca sa stiu cu cate grade am de a face si sa i scad cat mai rapid febra.Avea aproape de 40 :(.I am dat imediat nurofen si un supozitor pt copii cu paracetamol si am ramas la ea in camera pana i a scazut febra.De fapt nici nu am mai adormit , noi doi, de frica.Intr o jumatate de ora febra scazuse , insa gandurile care mi  populau mintea , m au tinut treaza pana dimineata.Ma tot gandeam ce sa fie :rosu in gat , ceva la plamani , o enteroviroza sau dintii???La prima ora , de fapt la 9 cand s a trezit am sunat de urgenta la pediatra ei si i am explicat situatia.Ne a chemat de urgenta la ea , acasa.O doctora minunata , cu un respect si o grija enorma pentru copii. Ciudat , insa exista si medici adevarati.Era totusi duminica , zi libera , zi de petrecut cu familia, ar fi putut foarte  usor sa ne refuze delicat sau sa nu raspunda la telefon.Am ajuns in 10 minute la ea .A ascultat o atent la plamani, era bine .Problema era mai sus.In gurita.Un roz in gat , care de fapt nu creeaza probleme , mai ales ca era doar intr o parte.Mentionez ca este una dintre putinele pediatre care nu se arunca imediat cu antibiotic.Mare lucru.Bun.The big problem sunt dintii :(.Incisivii inferiori sunt groaznic de umflati , stau inca in gingie insa , curand o vor sparge.Asta era cauza febrei de azi noapte asociata in mod nefericit si cu putinul roz in gat.Am rasuflat usurati ca macar nu este nimic grav si am ciulit urechile la metodele de combatere a febrei.Pediatra ne a avertizat ca ne asteapta o perioada putin dificila, pana erup primii dintisori, asa ca aceste episoade nu vor fi sporadice , din pacate :(.Cum am spus pentru rosu in gat , nu ne a recomandat nimic special , doar panadol si nurofen , administrate alternativ la 4 ore.Din cate stiu , ajuta pe ambele parti , din fericire :scad febra si trateaza si rozul din gat.I am dat pe langa si tratamente homeopate , dilutia de Belladona CH9, care ajuta foarte bine gatul.Nu ne ramane decat sa speram ca vor erupe  odata dintisorii si vom scapa de aceste situatii deloc placute.Nu de alta , dar ne asteapta si o petrecere de la care nu putem lipsi ;)!Doamne ajuta sa scapam cat mai usor!

4 gânduri despre “Weekend.Noapte alba.Dimineata la doctor :(

  1. offffffff ,Doamne, la voi chiar e complicat rau! Multa sanatate, sper sa nu o mai chinuie febra si sa-i erupa dintisorii aia.La noi e numai nenorocitul ala de eritem fesier care-l rupe in doua de durere si de usturime, bietul meu pui si mai este si scaunul ala moale de ne omoara.Azi deja l-am bagat pe regim si smecta poate s-o opri mizeria asta.Au erupt dintii dar vad ca tot continua.Pupici si multa sanatate

  2. Bun ca ati reusit sa treceti cu bine de asta. Pentru Dintisori eu va recomand cu mare caldura Camillia de la Boiron. face minuni. Nu tu diaree, nu tu februta…

    Multa multa multa sanatate

  3. Offff , nasol rau cu episoadele astea ale dintilor.Se manifesta diferit vad , la fiecare copil.Si ea are scaune mai moi ca de obicei , insa deocamdata nu a facut diaree.Asta ne mai lipseste, Doamne fereste!Cand ma gandesc ca sunt copii care nu au nici un simptom , mor de frustrare, serios.Asta este , ce sa facem .Mi e o mila de ei de mor , dar…om scapa noi!Hai , sa scapati cu bine de probleme si multi pupici de la noi!

  4. Multumim, Bogdan.Vroiam sa stiu daca acest Camilia este un tratament homeopat.Tind sa cred ca este , fiind produs de Boiron.Astept sa mi spui , te rog.Eu chiar merg pe tratamente homeopate si ma intereseaza mai multe detalii despre el.Chiar azi o sa i iau.Multumesc inca o data pentru sfat si pentru gandurile bune!

Lasă un răspuns

