Vesti …scurte si bune

Mi e si frica sa deschid gura , sau in cazul de fata , sa tastez ceea ce mi ar iesi pe gura :(.Dariuta mea e mai bine .Azi noapte a dormit foarte linistita , a respirat bine , nu a mai tusit, nu a mai facut febra.S a trezit dimineata la 8 30 , vioaie , cu fata luminoasa, ce sa mai asa cum este ea de obicei.Inca o tin sub antitermice , pentru rozul in gat si ii administrez in continuare siropelul pentru tuse, pe care cu greu reusesc sa il dau.De fapt o fortam , la asta am ajuns 😦 , din pacate.Azi a fost foarte bine , a papat foarte bine , fara sa mi mai vomite la final , nu a mai facut febra.Miercuri o duc la medic din nou pentru un control , sa vedem care mai e treaba cu rozul in gat si cu dintii care se incapataneaza sa nu sparga gingia.Sper ca pana sambata , de ziua ei , sa fie apta pentru toate surprizele pe care i le am pregatit , ma rog cu care suntem in curs de pregatire :D.Inca suntem la liste de cumparaturi si idei pentru retetele copiilor ;).De asemenea am inca o dilema :nu stiu ce poza sa i aleg pentru tort , nu ma decid asupra uneia,  din miile de poze pe care donsoara le detine :D.Doar azi mai am timp sa zabovesc , maine tre’ sa ma prezint cu stikul in dinti la cofetarie :D!Cam atat , sper , repet sa fim pe drumul cel bun , cel putin pentru o perioada.Sunt convinsa ca se vor repeta , pana erupe si ultimul canin.Sau poate nu !Speram!

10 gânduri despre “Vesti …scurte si bune

  1. Ma bucur tare sa aud vesti bune, si sunt increzatoare ca vor ramane asa! 😉

    Legat de poza… indiferent pe care o alegi, nu ai cum sa dai gres: toate sunt frumoase!

    Spor la pregatiri.

    Pupam.

  2. Multumesc , Adela.Stiu despre Chamomilla numai lucruri bune.Maine o sa il iau.Mi l a mai recomandat o prietena.Sper numai sa l gasesc, nu avem decat 3 farmacii homeopate in tot orasul , nu suficient de aprovizionate insa :(.O sa l caut maine oricum.E tot bilute?Cum se administreaza?E pe dilutii sau cum…?Pupici.

  3. Sigur vestile bune o sa fie si mai bune. Nu se cade ca donsorica sa fie bolnavioara la prima aniversare…
    Cat despre casutele de care intrebai „la mine acasa” ….Casutele sunt achizitionate de primaria unui mic orasel din Moldova. Chiar nu am idee de unde au fost cumparate si cat au costat.
    Pupici si de la noi!

  4. Iaca reusesc si eu sa intru si ce gasesc! Imi pare tare rau sa aflu ca si voi ati tras rau…din pacate stiu exact cum este dupa 4 feringite la rand (si eu si ea!). Se pare ca este o epidemie tare urata in toata lumea din cauza variatiilor astea de temparatura care au trezit la viata toti nenorocitii de virusi. Va urez multa sanatate si intreaba medicul daca data viitoare nu poti folosi in loc de Eurespal, Erdomed (este cam acelasi lucru si pentru acelasi lucru, doar ca are gust mai bun!). Va pup si petrecere frumoasa si La Multi Ani fericiti!

  5. Offf stiu , Oana ca si voi ati trecut prin astea , fir ar sa fie de virusi.Speram sa fi scapat, cel putin pt moment , macar daca e doar de la dintisori stau mai linistita.Azi merg la medic din nou sa i vada gatul si o sa intreb de sirop , pentru ca deja eurespalul nu il mai vrea :(.Si o cred , biata de ea , eu nu l pot inghiti , e groaznic!Pupam si noi 2 fete frumoase si multumim pentru urari.

Lasă un răspuns

