Ziua Zet!

Cum reducerile magazinelor Zet sunt in toi , am dat si noi o tura sa semnam condica 😉 .Si cum la capitolul pantaloni scurti si tricouri stateam prost , ete ca ne am rezolvat problema.I am luat piticei cam tot ce i trebuie pentru vara , plus o rochita pe care o va imbraca sambata , de ziua ei ;).Am mai cules si cateva articole de toamna , caci nu m a lasat inima sa nu le iau , mai ales ca erau la jumatate de pret si ce i in mana nu i minciuna.Stam prost in continuare la incaltaminte , pentru ca nu i gasesc ceea ce vreau pentru ea.I am luat niste sandalute superbe de la Zara , insa sunt mici , trebuie sa ajungem sa le schimbam.Pentru cei interesati , adica mamicile , magazinele Zara au reduceri substantiale la toate articolele ;).Astept acum reducerile din toamna , cand ne vom aproviziona pentru iarna si pentru vara viitoare ;).Spor la cumparaturi 😉 !

10 gânduri despre “Ziua Zet!

    • Bogdan , voi sunteti fericiti , aveti posibilitatea de a alege dintr o plaja mult mai larga de magazine , decat as putea o face eu ;).Incerc atunci cand ajung la Bucuresti sa i iau cam de toate si sa stii ca si eu ii caut un trening , pentru toamna ;).

  1. LA MULTI ANI, nepotica draga!
    La aniversarea primului tau anisor, iti dorim sa fii sanatoasa, la fel de cuminte ca si pana acum, sa-ti dea Dumnezeu tot ce e mai bun in viata!
    Dana si Alin, sa fiti si voi sanatosi si sa va bucurati de frumoasa si cumintica voastra fetita!
    Va pupam si va dorim sa aveti o petrecere minunata

Lasă un răspuns

