Primul an cu Daria Nicole

De departe cel mai frumos, emotionant si implinit an.Acum un an pe 3 iulie la ora 12:05, am auzit o pentru prima oara plangand in bratele doctorei, i am simtit pentru prima oara mirosul  , care  s  a impregnant in mine si pe care si acum il pot simti doar gandindu ma la acele momente, prima oara cand  i am vazut fata mica si gingasa printre urletele de rigoare ;), caci da , ii tulburasem somnul dulce de la mami din burtica si iesise intr o lume noua , necunoscuta pentru ea si din pacate cu multe greutati pe parcurs, prima data cand mi am sarutat fetita, copilul asta pe care ni l am dorit atat de mult.Imi sunt inoculate in minte absolut toate momentele , ca si cand ieri le as fi trait , nu se pot uita , nu ai cum , sunt parte din tine si le poti simti si peste 20 de ani la fel , sunt convinsa.Si acum ma coplesesc emotiile cand mi se deruleaza in minte ziua de vineri , 3 iulie cand mi am vazut fetita.O zi infernal de calduroasa si incarcata cu enorm de multe emotii , un amalgam de sentimente ce pusesera stapanire pe mine , o frica imensa de necunoscutul ce ma astepta insa cu o nerabdare ce nu poate fi inteleasa decat de mame, nerabdarea de a mi tine copilul in brate , de a l vedea , de a l saruta prima oara.Momente unice in viata unei femei , cele mai minunate , de neegalat.Am trecut cu brio prin toate etapele , sunt o fire foarte curajoasa de felul meu , sau daca am emotii sau frica de ceva stiu cum sa le ascund si sa par tot o invingatoare :).Am devenit pe parcurs o mama de care sper ca fetita mea va fi mandra peste ani , m am dedicat ei si numai ei, am uitat de mine , am trait si traiesc doar pentru ea , e viitorul meu , este ….totul.Nu stiu cum am putut sa traiesc fara ea.Ciudat…dar adevarat.O iubesc enorm , cu toata fiinta mea , nu pot descrie in cuvinte intensitatea la  care traiesc acest sentiment unic de a fi mama.Chiar e imposibil.A fost un an extrem de frumos , pe alocuri obositor , cu stangaciile de rigoare prin care orice mamica incepatoare trece obligatoriu, cu frustrarile de asemenea „permise” in meseria de mama , dar un an din care nu regret nici macar o secunda petrecuta alaturi de Daria , caci da , timpul meu este dedicat 100% ei .Am invatat multe , m am schimbat foarte mult , am devenit mult mai sensibila si mai preocupata de soarta altor copii, lucru firesc , de altfel, mi am schimbat radical preocuparile si nu mi pare rau de nimic din tot ceea ce am facut in acest an.Imi pare rau de un singur lucru…..ca timpul a trecut si trece mult prea repede.O vreau asa cum este , mica , frageda , gingasa :).Imposbil lucru.Asa ca profit cat de mult pot de timpul petrecut cu ea , in acesti 2 ani.Dumnezeu a avut grija de noi , ne a dat un copil frumos , sanatos si extrem de cuminte.De asemenea , nu am intampinat nici un fel de situatii urate , grave , ma refer aici la sanatatea ei.Suntem recunoscatori in fiecare zi pentru minunea noastra.Ne bucuram impreuna de fiecare progres , de fiecare nazbatie sau gest nou cu care ne incanta,  imi place sa spun ca suntem o familie fericita , implinita.Nu ne  trebuie nimic daca o avem pe ea.Sincer.Si pentru ca am zabovit cam mult la capitolul emotii , trec si la lucruri serioase, luna 12 din viata Dariei.Luna care ne a adus un rosu in deschidere si o tuse de magarus de toata frumusetea.Nimic grav insa, multumim lui Dumnezu.Luna in care Daria papa foarte variat , gusta din mancarea noastra atunci cand se poate.Manaca foarte bine si cantitativ , este copilul care nu face nazuri la masa, deloc.Ma tot minunam ca si acum cu rosu in gat , ea papa la fel de bine.Cunosc cazuri de copii  cu rosu in gat care refuza alimentele , din motive lesne de inteles :(.Bilantul anual arata foarte foarte bine  : 9,850 acum fata de 3, 000 de la nastere si 79 de cm fata de 50 de la nastere.Nu avem inca dintisori , insa curand deschidem si acest capitol ;).Merge foarte bine , insa tinuta de o manuta , in curand va renunta la ea , pentru ca are momente in care ma tine de mana si in urmatoarea secunda se tireaza intr o viteza la care mi e imposibil sa reactionez, spre un obiect drag ei sau care o atrage in mod exclusiv.Vorbeste toata ziulica , cuvinte clare sau nu , cu directie sau nu , insa boscorodeste neincetat.Descopera zilnic activitati , obiecte , gesturi noi de care se minueaza inclusiv ea :D.Imita din ce in ce mai mult , intelge din ce in ce mai multe .Stie clar notiunea lui „nu” sau al lui „da”.Stie sa speculeze la fel de clar si momentele noastre de slabiciune 🙂 , atunci cand vrea sa si faca de cap.A ramas o impatimita a fructelor , a muzicii, a ratustelor de baie si a cablurilor de orice fel :).Mai are si alte pasiuni , insa nu mi vin momentan in minte.Doarme la fel de bine ca atunci cand era bebelus.Si ziua si noaptea.Devine din ce in ce mai independenta , mai ales de cand a recuperat restanta mersului in patru labe ;).Este extaziata atunci cand reuseste sa ajunga singura unde isi propune ;).Element de noutate in luna 12 :mersul in patru labe :D, de care repet este foarte mandra.Cam asta s a intamplat in luna 12 din viata piticei mele.Cam asta s a intamplat si in anul ce a trecut, sa dea Dumnezu sa fim sanatosi cu totii , sa ne crestem puiul de om frumos, cu rabdare si intelepciune!

P.S.Revin cu articole de la prima aniversare , ruperea turtei si altele , insa imi pica ochii pe laptop dupa 2 zile de foc :D!

10 gânduri despre “Primul an cu Daria Nicole

  1. Sunt cu capul pe laptop , draguta mea Amira :D.Sunt chioara de somn.Maine insa scriu toata ziulica.Am de citit si la voi , o gramda, ca am ramas in urma astea 2 zile ;).Uite acusica ma indrept frumusel catre dus , dupa care somn de voie, ca dau in hepatita, serios :D!Noapte buna.Pupici

  2. Tare frumos ai reusit sa zugravesti emotiile traite 😛 … Sunteti o familie tare frumoasa si ne bucuram nespus ca ati avut parte de aceasta mica-mare minune numita Daria. Va dorim din suflet sa va traiasca fericita si sa va lumineze sufletele in continuare, fara ca viata sa-i umbreasca drumul, nici macar pentru o clipa.
    Va imbratisam cu drag si abia asteptam sa ne spuneti cum v-ati distrat.

    • Multumim mult ,Gabi. Intr adevar , un copil este o minune , stiti asta si voi , pe pielea voastra ;).Sa dea Dumnezu sa se implineasca toate urarile tale pentru care multumim inca o data .Va pupam si noi cu mare drag!

  3. Sa va traiasca… Sa va fie la fel de frumoasa viata si de acum incolo, iar peste 17 ani sa iti multumeasca pentru jurnalul tinut si sa iti p[romita ca va fi cu pruncul ei macar pe cat ai fost tu cu ea…

    Matei nu a mai vreiut sa scrie de cateva zile… aceeasi oboseala insumontabila:)

    • Multumim frumos , Matei si Bogdan.Sunt convinsa ca va fi o reala placere sa descopere acest jurnal al ei atunci cand va fi vremea ;).Si cred cu convingere ca mi va urma exemplul si va fi o mama daca nu la fel cum sunt eu , poate mai priceputa , mai grijulie si mai responsabila decat mine.Lucrez de pe acum la asta ;).Offfff……eu de abia azi m am linistit cu toate , m am odihnit si m am pus pe bloguiala :).

  4. Daria, iti dorim din suflet sa fi sanatoasa, voioasa, sa luminezi cu zambetul si glasul tau chipurile si inimile celor care te inconjoara si tin la tine, sa te bucuri de tot si toate ca si cum timpul copilariei, ce abia se asterne in
    calea ta, nu ar avea limite si orice tusa gri ce ar putea umbri acest tablou perfect sa dispara pe data, ca si cum Zana din Poveste ar transforma cu bagheta fermecata totul in pastel.
    Sa-ti traiesti din plin copilăria (cu siguranta aceasta va fi una din principalele preocupari ale parintilor si bunicilor tai) iar inocenta, bunatatea si candoarea caracteristice inceputului de viata să radieze şi asupra noastră, a tuturor.
    Si fara indoiala asa se va si intampla, avand in vedere ca inca de pe acum, parintii tai se procupa frumos de „bagajul” tau pentru viata.
    La multi ani, Daria!

  5. Draga mea , Oana mai frumos de atat nici eu nu cred ca puteam sa i urez Dariei la prima aniversare.Multumim din suflet pentru gandurile voastre , multumim pentru ca Daria are o mosica atat de constincioasa 😉 ,multumim pentru ca sunteti ……voi.Sa dea Dumnezeu sa fie totul asa cum i ati urat !Va pupam mult mult de tot !

Lasă un răspuns

