Prima aniversare …..1 Anisor!

Nu putea trece cu una cu doua o asa ocazie cu o atat de mare importanta , asa ca am organizat o petrecere demna de statutul Dariei ;).Pregatita cu mult timp inainte , cu multe detalii , cautari intense de aperitive pentru copii, idei pentru petreceri etc.O sa revin asupra acestei fraze ;).Bun.Am inceput prin a imparti invitatiile copiilor pe care i am invitat la petrecere.Momentan nu am poza cu invitatia , caci pentru mine am uitat sa opresc, ca si amintire 😦 , insa cum intru in posesia uneia o postez aici drept amintire.Nu am invitat multi copii,  de fapt am invitat copiii prietenilor nostri , o parte din ei , cei care au devenit parinti.Urmeaza si altii ;).Pentru posteritate ii vom nominaliza pe pitici (e) in ordinea sosirii la petrecere: Patricia Andreea – 3 luni jumatate, Ioana– 1 an jumatate, Ivana Maria – 2 ani jumatate, Maria – 2ani.Dupa cum se poate observa lista este compusa numai din fetite :D.Ne au bucurat cu prezenta si alte persoane foarte dragi noua precum Oana (moasa Dariei) impreuna cu Marius si prietena mea din copilarie Diana, care mi a fost un real ajutor la partea cu aperitivele ;).Au fost alaturi de noi si nasii nostri si ai Dariei ,  impreuna cu copiii,  Bianca si Edi, nu ne mai vazusem de mult timp asa ca revederea a fost una foarte foarte placuta.Din pacate ne desparte o distanta destul de mare incat sa ne vedem mai des , asa cum ne am dori :(.Ziua a debutat excelent , soare , cald , o Daria vesela si plina de energie, ca si cand simtea ca totul ii este dedicat ei , plina de verva si pusa pe mers , urcat scari , doborat la pamant piticii de prin curte si ……o noua pasiune,  culesul de pietricele ;).Ne am primit invitatii si ne am asezat la taclale.Mamele de o parte , tatii de alta parte , urmarind cu mare interes nu stiu ce meci , nu sunt microbista , deloc.Spre ghinionul nostru am avut parte de o ploaie torentiala , dupa ora 16 , s au rupt efectiv norii , a plouat neincetat o ora dupa care s a inseninat la loc.Prea tarziu insa pentru bietii copii care de abia asteptau sa iasa sa se joace in iarba.Iarba era uda asa ca i am izolat in spatiul dedicat adultilor :).Chestiune valabila pentru copiii mai mari , adica cei care stiu treaba cu mersul biped ;).Spuneam ca am muncit de zor la aperitivele copiilor , care au iesit cele mai frumoase si mai gustoase , insa au ajuns sa fie devorate de parinti din motive lesne de intels, respectiv copii prea mici ;).Insa eu mi am facut datoria , asta e clar :).Ne am distrat frumos  , a fost o atmosfera linistita , cu prieteni apropiati noua , cu nasii nostri de care sunt extrem de mandra si cu bunicii Dariei din partea tatalui.Daria a fost evident atractia petrecerii , s a plimbat de la unul la altul , cand in brate cand pe jos , nu conta cine este atata timp cat cineva  o tinea de manuta si ii satisfacea placerea cea mai mare , cea de a merge :).A dormit la aer in reprize de 30 de minute , ca sa nu cumva sa rateze vreun moment important al petrecerii , ca doar era personajul principal.A fost vioaie, exuberanta, senina si frumoasa.A primit o gramada de cadouri frumoase , pentru care multumim inca o data.Multumim nasei care a rasfatat o din nou numai cu minunatii.O alta surpriza demna de mentionat , aici , a fost cadoul din partea bunicului Dariei, o casuta la care a lucrat 3 zile pana seara numai sa fie gata de ziua ei.Vroiam de mult sa i cumparam o casuta de joaca , insa preturile acestora ne au facut sa amanam achizitia ;).Asa ca bunicul a construit o special pentru ea , din materiale speciale , cu schita in prealabil , ce sa mai arhitectura nu gluma.Nu este inca finalizata , dar a vrut in mod expres sa fie in curte de ziua ei.Urmeaza sa fie gata saptamanile ce urmeaza ;).Totul s a desfasurat in mare secret , sotul meu fiind singurul care participase la acest complot :).Am avut o mare surpriza cand am ajuns si am vazut casuta instalata in curte .Copiii au fost foarte incantati de ea , motiv pentru care invitatia in casuta  este deschisa oricand ;).Voi posta diverse poze cu explicatiile de rigoare.Aaaa….multumim Oana,  pentru cele 400 de poze :D!

Inceput de petrecere…..neaparat cu anunt 😉

Copiii au servit asa : arici

Pinguini

Ciupercute

Chiftelute de pui

Bauturile au fost servite obligatoriu cu paie personalizate 😉  ( multumim Catalina)

Eu cu Daria

Sarbatorita….. Daria Nicole

Cea mai mica invitata : Patricia 🙂

Ioana

Ivana

Maria

Nasa Zina si Daria

Oana si Daria

Bunicul Dorin si Daria

Baloane

Restul lumii…..la meci 😀

Casuta Dariei…..inca in lucru 😉

Fotoliul din odaie ….pardon din camera Dariei 😉

Sunt foarte multe poze.Am incercat pe cat posibil sa apara toate personajele , imi cer scuze daca cineva a fost uitat si cer sa mi se atraga atentia pentru a remedia urgent ;).Bineintels ca finalul a fost incununat de tortul Dariei.Avem si aici poze ;).Priviti!

Tortul Dariei Nicole

Bataie cu frisca 🙂

Am cantat „La multi ani”!

Si am incheiat in trei !

„La multi ani”  , iubita mea Daria!Sa te binecuvanteze Dumnezeu cu tot ce e mai bun , sa ti dea noroc ,sanatate , sa ne bucuri sufletele ca si pana acum si sa ne aduci numai bucurii.Te iubim!

6 gânduri despre “Prima aniversare …..1 Anisor!

  1. ati avut o petrecere minunata,pozele graiesc asta, au fost niste copii tare frumosi invitati, in frunte cu sarbatorita.Nu ne-ai scris ce si-a ales la turta?! In alta ordine de idei…Dariuta a implinit 1 an sau 10 ani?Ca mami a organizat o petrecere pe cinste pentru copii mari, aperitivele alea le-ar fi devorat niste copilasi mai mari pe ruptelea :-D.Initial m-a batut si pe mine gandul sa organizez o asa petrecere dar nu avea rost sa irosim atatia bani cand ei nu inteleg nimic momentan si nu mananca mai nimic.Oricum o sa cerem si noi reteta pentru momentul taierii motului.Va pupam si asteptam restul povestii

  2. Sa stii ca am muncit de mi au sarit capacele la aperitivele lor , care pana la urma au fost devorate de adulti :D.Asa e , nu intelg ei cum sta treaba cu petrecerile acum , insa am vrut sa fie ca la carte ;).Cu drag , va dam consultatii, insa te anunt de pe acum ca o sa ai de munca ;).Insa merita!Gata si restul povestii , ruperea turtei .Gata mi am intrat in mana de azi , am timp de bloguiala ;).Va pupam si noi!

  3. Sunt impresionata, Dani. Ai muncit mult si ai facut o treaba excelenta. Aperitivele sunt nemaipomenit de apetisante, ideea geniala, tortul si paiele personalizate au un efect maxim. O adevarat fecioara, ca sa zic asa. Chiar daca nu intelege mare lucru acum mai tarziu va urmari pozele si se va bucura. Problema e ca de acum va trebui sa ridici standardele. 😉
    Dariuta era happy, happy, happy! Banuiesc ca atmosfera festiva dar, mai ales, lumea multa in ograda a facut-o sa vibreze de fericire. Ca si Stef al meu.
    Cat despre casuta a iesit superba! Nu stiu de ce spui ca nu e terminata …nu e lacuita? Arata misto rau si chiar nu merita sa dai banii pe ce se vinde in magazine. Si asta pentru ca nu gasesti nimic care sa egaleze ce a facut bunu.
    Sa fie sanatoasa, sa o urmareasca mereu norocul si sa se bucure de viata, sa nu fie trista si sa fie hotarata in viata!
    Va pupam.:)

    • Daaaaa.Am muncit , insa am fost foarte mandra de rezultate ;).Si invitatii la fel :).Sunt sigura ca va fi foarte bucuroasa sa descopere ca are o mamica asa talentata si atenta :D.Iar standardele , deja lucrez …sa vezi la 2 ani ..petrecere 😉 ;)!Casuta e inca in lucru , stii de ce ?Mai trebuie finisata in interior putin si e gata sa si primeasca posesoarea cu drag ;).In nici un caz nu dadeam 700 de ron pe una din magazin .Sincer , nu merita.Pe asta am scos o la jumatate de pret, deci o afacere super buna.Multumim pt, urari , la fel lui Stef sa i dea Dumnezeu.Pupacim si noi cu drag.

  4. Stiu ca apar la spartul targului, dar va urez din tot sufletul LA MULTI ANI! Sa-ti dea Dumnezeu numai bucurii alaturi de minunatia ta, sa fie norocoasa si sanatoasa (ca frumoasa este!). Sunteti o familie frumoasa si fericita si ii doresc Dariei sa aiba parte de cele mai frumoase lucruri de pa pamant…de fapt ii doresc tot ceea ce-mi doresc si pentru Catinca! Va pupam mult de tot!
    In alta ordine de idei, felicitari mamico…super petrecere, super mancarica si decoruri! Jos palaria!

Lasă un răspuns

