Ne am linistit!

Pfuuuuu……in sfarsit ne am linistit cu totul , ne am odihnit si ne am intrat in programul normal.Mi a lipsit surprinzator de mult bloguiala asta ;).Sincer.Am terminat si cu aniversarea Dariei, care a iesit asa cum ne am dorit  , am scapat si de faringita care ne a dat de cap atatea zile.Ieri am fost cu ea la medic , din nou .Situatia este sub control , rosul din gat s a decolorat , e ok , ii mai dau doar siropel pentru tuse , biotics baby si cate o picatura de colargol in nasuc seara , dupa ce o aspir bine.Se vede diferenta oricum , papa mai bine , se odihneste la fel , respira pe nas.Am scapat , multumim lui Dumnezu.Am primit si vesti noi :dintisorii mai au ffffff putin pana erup.Lucru pe care il observ si eu , fie uitandu ma in gurita ei , unde se vad clar in gingie , fie daca ma iau dupa faptul ca sta numai cu mainile acolo , jos pe gingie, actiune ce nu o caracteriza deloc( niciodata nu si a ros mainile, degetele , cum niciodata nu si a supt degetul, cum am vazut la alti copii)  .Plus ca roade cu o pofta de neimaginat tot ce e din plastic  tare.Deja am dat o tura printre blogurile dragi mie ;).Azi am profitat de vremea frumoasa si am iesit in parc .Linistite, la aer.

6 gânduri despre “Ne am linistit!

  1. Chiar nu stiam nimic de Colargol.Am cautat pe net , insa nu am gasit un prospect clar.Mersi de sfat, Dani!Sa stii ca deja s a cunoscut .Din a doua zi de fapt, imediat.Si voi la fel de sanatosi sa fiti ;).Pupam

  2. Pai nu gasesti pentru ca asta se prepara la farmacie. Nu pe loc. Se face un lot redus de sticlute si se vand ca painea calda. D-aia se gaseste greu la noi. Si e valabil o luna de zile de la deschiderea recipientului.

  3. Sar’na ;).Medicul mi a zis sa i dau doar 5 zile .Deja am scapat de nasuc infundat , mucisori, nebunii.Asteptam dintisorii :D.Ce ciudat o sa mi se para sa o vad cu dinti :D.M am obisnuit cu ea asa , sa vezi cnd o sa i iasa dintii ce ma prapadesc de ras 🙂

Lasă un răspuns

