Noutati si asteptari la 1 an :)

Ce face Daria la 1 anisor?Cred ca orice face un copil normal e varsta ei ;).Este curioasa cu C mare , are pasiuni , repulsii , adora sa mearga , cotrobaie pe unde nici nu ti da prin minte , vorbeste toata ziua , imita ca un papagal etc.Primul anisor a adus cu el si mersul in patru labe , de care Daria era straina, inca ma intreb cum a reusit taman acum sa l puna in aplicare.Asteptam in continuare sa iasa primul dintisor, cauza momentelor de maraiala , de indispozitie sau apetit  scazut.Mai asteptam si primii pasi , care la fel nu stim cand ne vor incanta privirile, caci am incercat de cateva ori sa i dau drumul la manuta si se intampla cam asa: sta in picioare, incepe sa tremure ( de frica) ,neavand sprijin , se uita cu ochisorii ei gri-albastri la mine intr un fel in care nu am cum sa nu reactionez , dupa care intinde manutele disperata sa se prinda de mine , de un picior , de fusta , de orice ii confera stabilitate.Asa ca am decis sa las mama natura sa si faca treaba si cand ea va fi pregatita sa faca singura primii pasi ii va face si gata.Nu vreau sa o fortez , ca apoi sa se sperie si chiar sa nu mai vrea sa mearga.Cunosc cazuri de acest gen.In ceea ce priveste alimentatia ei , vreau sa punctez faptul ca mananca aproape orice ii dau cu cateva exeptii.Am incercat de curand sa i dau tartina cu unt si dulceata de casa, insa a fost atat de minunata de gust incat nu i a placut :D.Cere in schimb orice vede la noi in farfurie.Azi dimineata „plangea” dupa niste cremvusti :).Nu agreeaza in continuare  , dar DELOC , pestele si spanacul.Nu i chip sa i intre asa ceva in gura.Nu o fortez , insa ocazional mai incerc aceste alimente, poate poate isi mai schimba gusturile pe parcurs ;).Am ajuns la concluzia ca nu i place carnea (seamana cu mine ;).Daca ii dau ou in fiecare zi e cea mai multumita.Vreau sa i dau intr o zi ou ochi facut in apa , cu tot cu albus.E deja mare, are voie ;).Nu vrea bucatele, toata mancarea trebuie sa fie pasata.Lucru cu care inca ma lupt sa o dezobisnuiesc, poate o data cu aparitia dintisorilor rezolvam si situatia asta.In schimb , mananca fara probleme biscuite , covrigel sau fruct daca il dau ei in mana.N am intels de ce asa poate si la celelalte nu.Ma rog.I am dat multe fructe noi: ananas, pepene galben, zmeura- productie proprie a bunicului 😉 , pruna ( cu care doar s a jucat 😉 ) si nu mi mai vin in minte.I am introdus ardei gras in supa de la pranz.Puteam sa l adaug mai demult , insa de abia acum am facut o :).Bea foarte multe lichide: sucuri , apa , lapte, de toate.Am trecut la Nan Junior , de azi ;).A fost singurul lapte care i a fost pe plac.Nu vreau  sa o trec inca  pe lapte pasteurizat , cu toate ca sistemul digestiv e pregatit, insa formulele de lapte praf pentru copii , mai contin si ele un fier, un calciu , un iod si multe altele , pe care laptele din comert pasteurizat nu stiu daca le contine.Am scapat definitv de tuse si muci cu ajutorul Stodalului si Colargolului.Foarte bune.Noua ne au mers extrem de bine si rapid.Este din ce in ce mai atrasa de copii , unde vede grupul mai mare hop si ea se baga in seama ;).In parc se aseaza in fata vreunei fetite si o mangaie pe fata.In caz ca fetita pleaca , fuge si ea dupa ea , cu mine de mana , normal :).Analizeaza tot , dat tot ce se intampla pe langa ea , am observat ca stie cand o pacalesc , ciudat dar stie, serios.Ne imita prin casa , isi ia cate o jucarie si o cearta pe limba ei , de ma prapadesc de ras.M a uimit zilele trecute , cand aveam ceva treaba , ea nu era langa mine , iar in momentul in care am strigat o pe nume mi a raspuns „Da-Da”.Am murit de ea , imi venea sa o mananc.Am vrut sa vad daca a constientizat ce facuse , si da , stie, pentru ca mi raspunde de fiecare data cand o strig :). Stie sa mi arate orice obiect din casa  de care o intreb si stie sa dea pupici ;). In rest a ramas acelasi copil cuminte , de care se minuneaza toata lumea , acelasi copil vesel si curios ;).Nu stiu ce o sa ma fac fara ea , dupa cei doi ani :(.Sunt mai dependenta eu de ea decat ea de mine :).Vom vedea.Ne asteapta atunci si gradi , alt hop :(.Eeeee , mai avem un an de stat impreuna si cine stie ce ne rezerva viitorul ;)!

6 gânduri despre “Noutati si asteptari la 1 an :)

  1. Pingback: Stefelberi Fin Adventures…Yesterday « Slalom printre cuvinte's Blog

  2. Am citit tot, dar pe langa laudele pe care vreau sa i le adresez Dariei cea frumoasa si desteapta vreau sa ma opresc putin la finalul postarii tale. Ai in fata un an greu, minunat, unic, irepetabil…vei vedea ca ce-ti spun acum nu sunt baliverne. „Anul 2” pentru mine a fost momentul de constientizare maxima a faptului ca puiul de om de langa mine este darul de la Doamne-Doamne. Vei vedea, vor fi evolutii incredibile si momente pe care nu le vei uita niciodata. Pana la gradi mai aveti, pana trece anul 2 mai aveti. Bucura-te din plin, dar inarmeaza-te si cu rabdare si atentie pentru ca este anul in care incep „prostioarele”, explorarile (devine mai expusa la pericole), intrebarile….Pupici frumoasei mamici si mai ales superbei fetite

    • Asa este , Oana.Sunt convinsa ca fiecare varsta are perioada si bucuriile ei.Mai ales ca devine mult mai constienta de actiunile ei , de sentimentele ei fata de noi doi , de multe atunci cand creste.Ma bucur din plin de ea , pentru ca sunt constienta ca sunt momente care nu se vor intoarce niciodata , nici macar cu al doilea bebe , pentru ca fiecare copil este diferit in felul lui, chiar daca e vorba despre frati, surori.Cat despre „prostioare” deja nu ne mai tinem la ea , la cata energie , curiozitate si vitalitate incape intr un suflet de copil.As putea sa spun ca acum incepe „aventura” ;).Va pupam si noi cu mult drag.

  3. Pingback: Stefelberi Fin Adventures...Yesterday - Alexandrescu Daniela

Lasă un răspuns

