Dimineata pe racoare……

Azi dimineata, respectiv 8 30 , trezita fortat 😦 ,  am fost cu Daria la o clinica din oras , care spre bucuria noastra e foaaaarte aproape de noi, pentru a i preleva un exudat faringian.Motivul?Unul foarte simplu: din nou rosu in gat :(.Ieri a facut pentru prima oara in viata ei , respectiv de 1 an 😉 , diaree.Asta mi era clar ca e de la dinti.Bun .Am instituit regim de urgenta  , supa de morcovi , orez cu banana si ceai de menta la greu , pe care l a savurat fara discutie.Ea.Daria.Detectorul.Semnul de intrebare ce mi bantuia prin  minte , undeva spre pranz era : de ce vomita?Am intuit clar si corect : rosu in gat , chiar inainte sa ajung cu ea la medic , spre seara.Daria nu vomita decat daca are rosu in gat , clar. Bineintels , ca de fiecare data , consultul s a lasat cu urlete , riposte , lacrimi de crocodil si privirea aia disperata „mami salveaza ma ” :(.Concluzia a fost asa :

1.Dintisorii cu cat erup mai tarziu cu atat mai greu erup , pentru ca gingia se intareste groaznic.De aia ii asteptam noi de atata vreme.Unul dintre incisivii inferiori e aproape iesit , aproape.Intr o saptamana sigur il auzim in lingurita ;).

2.Diareea , ma rog , care de fapt n a fost chiar diaree , este tot de la dinti, s a rezolvat cu regim si 2 pliculete de hydrasec.Rapid.Azi deja vad ca e bine.Este de la eruptia dentara.

3.Rosul in gat.Eeeee…aici e big problem.Pediatra spune asa: ori a luat de la un alt copil ori e de la variatiile de temperatura.Eu as mai adauga o varianta:eruptia dentara, care din spusele altor mamici cu bebei purtatori de dintisori se asociaza clar si cu rosu in gat.Solutia a fost sa efectuam un exudat faringian , pentru a vedea clar ce se petrece acolo , in gatut.E posibil sa fie un stafilococ , de care am inteles ca se scapa cam greu.De aia si episoade dese de rosu in gat :(.Vedem.Speram sa nu fie asa.Dar pentru ca rosul era foarte pronuntat si Daria deja nu se mai atingea de mancare , am primit Keflex- antibiotic-5 zile.Pe langa Biotics  Baby pe care il dau de fiecare data cand ii administrez antibiotic.Maine ii cumpar Chamomilla, de abia am reusit sa fac rost de el .Maine imi aduc o dilutie mica , pentru copii.Aveau doar de la 15 in sus.Luni primesc rezultatul exudatului si vedem pe ce teren mergem.Nu de alta , dar am asteptat atata concediul si vreau sa plec linistita , cu ea sanatoasa si fara griji.Doamne ajuta!

2 gânduri despre “Dimineata pe racoare……

  1. Offff,imi pare rau de probleme ….sanatate multa Dariei.Din experienta noastra „vasta ” de 1 an stim cam asa :si la noi au erupt dintisorii tarziu,primul dinte i-a aparut cu cateva zile inainte de prima aniversare si a fost incisivul central de sus ,nu jos cum se obisnuieste,acum are 4 ,de rosu in gat nu stiu nimic asociat cu dintisorii,daca nu e grav noi tratam cu puf de tantum verde timp de 5 zile ,de 3 ori pe zi,cu biotics vezi ca trebuie sa fie la distanta de antibiotic cam de 3 ore .de chamomilla am auzit si eu ca-i bun,nu l-am gasit in farmaciile in care am cautat.
    In alta ordine de idei…cred ca am rezolvat „problema ” cu comentariile pe blogul meu :apesi pe comentarii ,si sub trimite un comentariu ai o casuta cu conetati ca …si selectezi profilul de acolo cu wordpress.Va pupam .cand plecati in concediu?tinem pumnii sa iasa bine exudatul printesei.

    • La noi era deja un rosu pronuntat ,asa ca a fost nevoie de antibiotic.Bioticsul il dau la mai mult de 3 ore dupa anitibiotic , chiar 4 pt ca il dau in lapticul de la pranz si de la 5 ;).Am gasit Chamomilla , azi ma duc sa il ridic , de abia am facut rost de el.Cat despre comentarii pe blogul vostru , nu merge , exista optiunea de a comenta ca utilizator wordpress, insa nu mi permite, trebuie sa fie alta optiune, cea cu nume si adresa url , parca :(.Plecam in co cam pe 20 august , de abia astept.Sar’na pentru gandurile bune .Pupam si noi cu drag

Lasă un răspuns

