La multi ani , tati!

Din nou petrecere :).De data asta alocata sotului meu si taticului Dariei :D!Am facut pregatirile , ne am invitat gasca de prieteni la curte la Stefanesti , asa ca ne grabim sa fugim la aer , racoare si distractie ;).La multi ani ,tati!Sa te tina Dumnezeu sanatos, sa ne iubesti la fel de mult ca si pana  acum , sa fim la fel de fericiti impreuna si sa ne bucuram de minunea noastra mica, Dariuca!In mod normal Daria trebuia sarbatorita azi , impreuna cu Alin , pentru ca azi ar fi trebuit sa se nasca , insa Dumnezeu a avut alte planuri pentru noi.Mesajul este din partea fetelor tale ;).Dar cum cea mica nu stie sa se exprime inca , am rezolvat eu si pentru ea ;).Te pupacim …..si virtual :D!

8 gânduri despre “La multi ani , tati!

Lasă un răspuns

