Asteptam vacanta……

Offff …ca de cand o asteptam.Vacanta cu Daria.Nu mai spun ca noi doi , n am mai plecat din luna de miere pe undeva, din diverse motive.Ba ne am cumparat apartamentul , ba a trebuit sa l aranjam , sa l mobilam , ba am ramas insarcinata , ba Daria era prea mica anul trecut.Si daca stau sa ma gandesc acest” ba” ne tot urmareste de vreo 4 ani  de cand am plecat in luna miere , ultima escapada in doi :(.Anul asta , de fapt cel trecut , ne facusem planuri sa plecam in Turcia , nebunie , distractie , fara insa a ne gandi ca Daria o sa aiba doar 1 an si chiar nu vreau sa i dau mancare „de pe terasa”, sau din vreun restaurant , unde nu stiu clar cum gatesc, poate sa fie el si de 15 stele.Asa ca am renuntat si la plecarea in Turcia si am decis sa mergem la Marea noastra Neagra, cateva zile, pentru Daria mai mult.Insa tot decidem ca din mai plecam in iunie , ca din iunie in iulie si am ajuns la august in final, final de august adica, dupa 20.Ne am pregatit, ne tot pregatim din mai :(.Eu cu dietele mele , tati sa si ia concediu intr o perioada mai putin aglomerata, cumparaturi pentru pitica, offf.Suntem gata cu toate , doar doar sa plecam.Mai avem putin.Intre timp , ne mai racorim si noi putin , ca ne a topit caldura asta.Dar nu e bine nici asa, caci ploua :(.Oricum as da o , vesnic nemultumita.Da.Sunt fecioara.De asta ;).In weekend l am sarbatorit pe tati , ne am gratarit, ne am distrat, ne am si odihnit la aer curat.Urmez eu ;)!Dar e posibil sa ma aniversez la malul marii :D.Hmmmm…..interesant , daca stau bine sa ma gandesc ;).Pana atunci …..avem poze proaspete din weekend :)!

Va amintiti de pozele in scaun de rachita?Atunci cand eram mici?L a probat si Daria 😉

2 gânduri despre “Asteptam vacanta……

Lasă un răspuns

