New look

M am hotarat in sfarsit sa ma tund.Scurt.Tot amanam de vreo jumatate de an aceasta actiune , pentru ca eram nehotarata.Rau.Specific mie :).Si nu sunt balanta :).Pana ieri cand mi s a pus pata , sa zic asa , am sunat , m am programat , urgently ca sa nu ma razgandesc 😀 , iar azi la 10 am efectuat operatiunea.Nu mi pare nici o secunda rau de pasul facut , chiar imi place , iar motivele pentru care am ales tunsoarea bob sunt : ma intinereste foarte mult noul look ;),  e o schimbare majora pe care mi o doream de cand am nascut, afara este foarte cald , iar acum e numai bine , pentru ca nu mai am parul lung pe spate, era si putin deteriorat la varfuri , blondele stiu ce spun ;). E un lucru inevitabil la blond , cu toate ca nu ma decolorez niciodata si de fiecare data imi aplic masca pe par , la baie.Ca sa nu mai pun si cel mai important aspect: il aranjez muuuuult mai repede decat inainte, lucru care ma bucura enorm , mai ales ca acum am in dotare un copil care chiar nu sta sa ma coafez eu cand ies din casa ;).Am cateva poze cu parul lung , cu breton si cu noua tunsoare ;).Eu sunt multumita de rezultat.Sa vedem ce zice lumea :D.

Cu breton

Cu parul lung

Si noua tunsoare 😉

11 gânduri despre “New look

  1. sa-ti fie de bine! te prinde super bine, iar in varianta cu breton te schimba mult … nu in rau, nu in bine, ci doar te schimba!

    am si eu o veste: maine la 10 am programare la coafor pentru a-mi executa un bob cu breton :)))) …. programarea e facuta vinerea trecuta

  2. buey voi ati innebunit dupa mine? Am dat toate iama in bob 😀 sa-ti fie de bine Dani, imi place mult cum iti sta, la tine-i mai reusit bobul ca la mine, caci ai avut parul lung si a tuns cum trebuia, intre timp mi-a crescut si mie parul si s-a aranjat ok.Hai si tu Gabita din urma cu bobul, apoi ne vedem si ne pozam impreuna 😀 va pup dragele mele.

  3. Pingback: Premii de vacanţă, pentru voi « Noaptebunacopii's Blog

  4. hehehe!!!! iti sta f misto…. si acum ca am vazut ca toata lumea s-a tuns asa scurtut, sa va zic ca si eu m-am tuns, dar inca n-am apucat sa-mi fac vreo poza.
    si eu aveam de ceva vreme ideea de a ma tunde scurt. eu voiam si mai scurt dar nu m-au lasat preitena mea si coafeza, desi rau nu-mi sta deloc. am promis ca o voi face cand voi avea cel putin 15 kg in minus.
    revenim la tine…. te intinereste, intr-adevar. nu stiu cati ani ai in realitate, dar tunsoarea asta iti da asa vreo 25-27 de ani.
    dar cea cu breton te face de vreo 22-23 de ani.
    sa-ti fie de bine!

Lasă un răspuns

