Tata!

Vad in fiecare  zi cum relatia speciala dintre Daria si tati al ei  devine tot mai stransa.Toata ziua il striga prin casa, fie cu directie , fie doar asa de fason ;).Stie cand pleaca dimineata la servici, ridica manutele s o iau in brate , ii face pa si intinde gurita sa i dea pupici.Mor de dragul ei , ma topesc, tati nu mai vorbesc , ii vine sa ramana acasa pentru ea.Am fost mustrata de tati ca nu am filmat  acest moment , important totusi, asa ca m am mobilizat.Azi am reusit sa o surprind in timp ce il striga pe tati de zor ;).Spre uimirea mea a facut abstractie de aparatul foto si a continuat recitalul linistita :).In mod normal , cred ca majoritatea copiilor fac asta , daca vede aparatul foto nu mai zice nimic , nu mai face nimic , sta si se uita la el :D.Azi a fost o zi norocoasa :D.

2 gânduri despre “Tata!

Lasă un răspuns

