Prima reusita!

Spuneam aici ca ne apucasem de treaba ;).Insa faringita dobandita pe parcursul acelei perioade , ne a impiedicat sa continuam cursurile dedicate olitei :).Sa nu credeti ca am renuntat.Deloc.Dupa perioada de convalescenta si revenirea cu forte proaspete am reinceput trainingul intens.In fiecare zi , la orele la care stiu ca se intampla „treaba”, o postam pe donsoara Daria Nicole pe olita verde, proaspat achizitionata.Ma rog , nu chiar , ca a trecut ceva vreme.Bun.Era grozav daca donsoara ar fi stat pe olita.Dar cum toate regulile parintilor sunt facute sa fie incalcate de cei mici , Daria s a conformat.Cum o puneam pe olita , incepea sa planga , se agita sa o iau cat mai repede de acolo, sau se ridica si pleca in patru labe cu olita lipita de fund :D.Fara nimic in ea , ca sa specific de la bun inceput ;).Initial  m am gandit ca s a speriat de ceva , o fi fost rece , oare a asociat o ea cu ceva care sa o sperie , mi am tot torturat mintea cu tot felul de idei si degeaba :(.Am luat o pauza asa cum se cere in astfel de situatii.La fel procedam si cu alimentatia ei, in momentul in care nu vroia ceva nou.Nu o fortam.Niciodata.Azi am incercat din nou, dis de dimineata, la ora exacta :).Am schimbat strategia.Daca pana acum operatiunea se desfasura la ea in camera , unde momentan nu exista televizor , un obiect de „maxima necesitate ” pentru Daria , deoarece este dependenta de muzica , drept pentru care tv din sufragerie sta numai pe Kiss tv, azi am schimbat camera.Am pus o in sufragerie, pe olita , televizorul pe Kiss tv si ceva jucarii  drept entertainment.Mare mi a fost uimirea sa constat ca treburile incep sa se miste :D.Am avut ca rezultat final ceea ce trebuia.O bifam ca prima reusita.De azi incolo , gata , numai pe olita.Sper sa avem constanta in actiuni si sa nu fim nevoite sa amanam sau sa intrerupem cumva :(.Deocamdata e bine, inceputul e mai greu, insa ne dezmeticim noi repede ;).

2 gânduri despre “Prima reusita!

Lasă un răspuns

