Poveste haioasa ….

Vorbeam saptamana trecuta cu prietena mea,  Dani despre un subiect cel putin interesant .Pentru cei mici desigur.Ei bine , ma intreba daca Daria a descoperit sertarele si cam cum stau lucrurile in casa noastra la acest capitol, caci Stef este deja expert in scos , cotrabait tot ce se gaseste prin sertare.M am umflat in pene imediat 😀 si am raspuns categoric Nu.Daria Nu a descoperit sertarele , este linistita , se joaca frumusel in sufragerie cu ale ei jucarii.Pana acum 2 zile , cand in timp ce statea ea asa „linistita ” si isi facea de lucru cu niste mingi , o vad ca se indreapta tinta catre unul din sertarele mobilei de sufragerie , mobila care recunosc ca s ar incadra foarte bine in tiparele unui burlac si nu a doi parinti cu un copil foaaaaarte curios in dotare , pune mana pe sertar si descopera un lucru extraordinar : sertarul se deschide.Asta a fost tot , suficient cat sa declanseze beculetele din capsorul ei si sa i puna imaginatia si curiozitatea in miscare.Au urmat doua minute de inchis-deschis respectivul sertar, pana cand si a prins degetele in el :(.Si cum de fiecare data , am grija sa nu sar imediat la fiecare cazatura , atunci cand chiar nu e ceva grav , desigur, nu am intervenit nici acum , asa ca plansul a fost inabusit din fasa ;), iar Daria si a continuat linistita actiunea ce tocmai ii adusese atata placere.Actiune care de altfel a dus si la golirea sertarului , ca asa e bine , ca lucruile sa fie facute bine  pana la capat , nu ?Cu ce ne am ales din toata treaba asta ?Pai Daria s a ales cu o dexteritate desavarsita in a deschide -inchide tot ce exista la nivelul ei , inlcusiv dulapurile de bucatarie, cu o placere nebuna de a executa cat mai des acest nou procedeu, iar eu cu minunata sarcina de a stange tot ce al meu copil scoate din sertare, adica plicuri cu chitante , , maruntisuri de prin sertare, oale de bucatarie etc.Si cum si a propus sa fie consecventa, ca de fiecare data , de altfel , zilnic am parte de asemenea „distractii”.Asa ca , n am scapat.Eu , naiva de mine , care ma gandeam ….eeee…n a descoperit pana acum , gata nici ca i mai trece prin cap sa incerce :(.No .Gresit.Inca o data m am convins ca pruncii nostrii sunt plini de energie , inarmati cu un spirit al explorarii pana in dinti si curiosi pana la extrem.Asa ca , Dani , draga ….daaaaa, Daria deschide sertarele si imprastie tot prin casa .Poti sa ma treci pe lista colegelor de suferinta :).Bineinels ca am filmat o , ca doar nu ratam asa usor aceasta noua descoperire a copilului :D.

Si continuarea……. 😀

6 gânduri despre “Poveste haioasa ….

  1. s-a intamplat ceva cu filmuletele… 😦 ca la mine nu apar! 😦
    Adevarati traineri de aerobic sunt piticii! 🙂 Cum tin ei mortis sa isi puna mamicile sa faca zeci de aplecari si ridicari zilnic. 😛 Eu urmez, nu-i asa? 🙂

  2. Offff….cred ca e de la youtube si cum sunt mult prea obosita sa mai stau sa vad ce si cum , ma retrag si dimineata le rezolv ;).Negresit.
    Sa stii ca sunt traineri.Pai faci ceva miscare cu ei :D.Mai ales cand incep sa mearga ;).Sunteti pe lista, va asteptam :D.Noapte buna!

  3. Aaaa, daaa. Deci, incet incet ajunge si Daria pe urmele lui Stef si al altor copii. Si, Gabitule, te asteapta si pe tine distractia asta! Ei, bine, nu e ceva sigur dar mai stii?!!
    Hai ca rezolvam si cu filmele. Eu n-am mai umblat pe youtube insa stiu ca s-a schimbat ceva acolo.

  4. Na ca va dau cu sa^c: Matei decshide usi si sertare, scoate ce este de scos dupa care le pune la loc cu o perseveritate demna de invidiat. daca ceva nu este cum era le scoate din nou si le pune la loc… si daca ceva iarasi nu este cum era inainte… ia mai las-o-ncolo de treaba! Sa faca si parintii ceva:)))
    HAHAHA
    Cu4iozitatea este mare… deja baiatu duce lucrurile singur la gunoi !!! dar despre asta in posturile viitoare:)

Lasă un răspuns

